|
Sida 5 av 7
|
|
|---|---|
|
Det här låter kul! Finns det plats för mig och min polare? Bruno Alpina B8 Broken Bmw 330 Mvh /Bruno Länk BMW CS 4657 Alpina CS 111 |
|
|
Kul Bruno! Inga problem.... Ni är med. Vart ska ni möta upp? På Älvsjömässan i Sthlm kl 13:00 eller på plats kl 14-14:30? Kostnad: 500:-/bil M.V.H Dennis |
|
|
Vi kommer förmodligen till Älvsjö, annars ringer vi Mvh /Bruno Länk BMW CS 4657 Alpina CS 111 |
|
|
Klara bilar: Bruno: Alpina b8 Broken: 330 Brooklyn: E46 M3 Felix: E46 M3 CSL Miraculix: E46 M3 Monster Femma: E39 M5 SotaM: S60 T5-05 325 hk Porsche 911-91 Porsche 911 GT3 Big Tom: RS4-01 DennisH: E46 M3 CP E46 M3 (ej på forumet) Inväntar svar: Porsche Boxter S-05, AUDI RS4-06, E55 AMG-01, M6 |
|
|
Enligt SMHI ska det bli en solig dag med ca 11-13 grader:-) Det blir nog en trevlig avslutning på helgen.... M.V.H Dennis |
|
| Inväntar också svar från Kraxx..... 335-07 E91 (tror jag). Liite trimmad:-) | |
|
Hm.. jag är lite sugen på att hänga med! Det som talar emot lite är att det är nåt kajko med bilen så jag vet inte hur hårt jag vågar pressa den. Har tid på verkstaden nästa vecka. Finns det möjlighet att vara med trots att jag har en Volvo? I så fall, när måste ni senast veta om jag kan åka med? Jag kör en Volvo S60 R AWD med 360 hk, mer info på Länk Christer |
|
|
Får min gamla DKW vara med och leka så borde det väl inte vara några problem för din Hisingetraktor att få göra detsamma... ;) // Thomas |
|
|
Halla fran Thailand grabbar!! Aker hem imorrn Lordag och som jag hoppas att jag kan ta mig till Alvsjo pa Sondag. Boka in mig sa hoppas jag att inget annat kommer i vagen med det praktiska som ska fixas. Sen haller jag med BigTom oxa, varfor inte kora fran noll oxa precis som pa gatan vid ett rodljus? Aven fast jag enligt Cado kommer bli ifrankord stort av M3 E46 denna gang, sa har jag ialla fall i min egen vetskap som INTERNET REJSER varit med om att jag kort jamt med 2 andra M3 E46 vid just spontana race, och dom ar i mina ogon minst lika vardefulla som en del andra har inte vill halla med om ;-) Dom kanske gick samre och inte hade SMG ;-) Sen for att klargora sa vager min bil 1820 kg med mig i (100kg) och halv tank sist jag vagde. Plussa pa 5 kg efter dessa tva veckor av Thaimat och Singha,hehehe... Och bilen har ett chip och avgassystem som inte ger nagra underverkssiffror precis som ni sakert vet, bara lite battre respons. Sa med mina 299 HK pa hjulen och denna vikt sa blir t.om med jag forvanad om jag overhuvudtaget tar mig ner till Bjorkvik ;-) Mvh Magnus |
|
| ska bli riktigt skoj, men inte för att vara "tråkig" nu är vi minst 12bilar, bara det inte blir för mkt så man inte hinner köra något! | |
|
Brooklyn, jag är med på ditt resonemang men du behöver absolut inte oroa dig för att inte få köra tillräckligt. Vi behöver bli några fler. Min tidigare erfarenhet av såna här arrangemang, utan bindande anmälan, är att vissa droppar av. Ingen höjdare att stå 5 bilar på Älvsjömässan på Söndag för att resten fått order från regeringen att klippa gräsmattan :) |
|
| mohahah! jag har redan klippt av regeringen! | |
|
backspinn----Kl 13:00 på Älvsjömässan eller på plats kl 14-14:30? 500:-/bil. Vi har tid på banan mellan ca: 14:00-19:00. Bilmärke spelar ingen roll.....vi har ju alla ett gemensamt motorintresse vilket är det viktigaste..... Väl mött på Söndag...... Ska du med? Ju förr desto bättre. Vi har ett tak på hur många bilar som får plats.....vi börjar närma oss..... M.V.H Dennis |
|
|
Kul E55!! Hoppas du hinner fixa allt det praktiska..... Din plats är öronmärkt..... M.V.H Dennis |
|
|
Ska vi vara realistiska så träffar vi dom som vill vid banan klockan 15:00 Vi åker klockan 13:30 rakt av, inte en minut över. Tar 1 - 1,5 timmar att köra dit så runt 15:00 på banan! |
|
|
Klara bilar: Bruno: Alpina b8 Broken: 330 Brooklyn: E46 M3 Felix: E46 M3 CSL Miraculix: E46 M3 Monster Femma: E39 M5 SotaM: S60 T5-05 325 hk Porsche 911-91 Porsche 911 GT3 Big Tom: RS4-01 DennisH: E46 M3 CP E46 M3 (ej på forumet) Porsche Boxter S-05 E55 AMG-01 Nissan skyline (vet ej vilken kaross) Inväntar svar: AUDI RS4-06, M6, Kraxx 335i-07 E91, backspinn S60 R 360 hk |
|
|
Klara bilar: Bruno: Alpina b8 Broken: 330 Brooklyn: E46 M3 Felix: E46 M3 CSL Miraculix: E46 M3 Monster Femma: E39 M5 SotaM: S60 T5-05 325 hk Porsche 911-91 Porsche 911 GT3 Big Tom: RS4-01 DennisH: E46 M3 CP E46 M3 (ej på forumet) Porsche Boxter S-05 E55 AMG-01 Nissan skyline (vet ej vilken kaross) E36 M3 (ej på forumet) Inväntar svar: AUDI RS4-06, M6, Kraxx 335i-07 E91, backspinn S60 R 360 hk Det vore ju kul om någon kunde få med sig en racelogic eller liknande... Jag och Miraculix ska också köpa in ett gäng koner för att markera ut Starter, Målgång, bromspunkter m.m M.V.H Dennis |
|
|
Så, nu är jag hemma igen. Boka in mig imorrn, verkar som jag är helt frilejd imorrn :-) Inga tofflor på mig heller som säger vad jag egentligen borde göra ;-) Ser inte Cado på listan? Vill ju testa mot din bil nu när vi surrat så mycket om detta hit och dit. Monsterfemman vet jag ju redan att jag blir frånkörd av. Sen en annan sak, min bil är inte så bra att starta från just 50 Km/t med då den växlar ner till 1:an om man har 2:an i,drygt 60 km/t vore bättre så man slipper en onödigt nedväxling som tar tid. Men det är ju inte livsviktigt om det nu är 50 km/t som gäller,är ju mest på skoj detta ändå :-) Mvh |
|
|
Skulle vara kul att testa lite bana oxå, men kanske inte med en massa olika bilar samtidigt där man hetsar varandra så att det till slut ser ut som en folkracetävling med bucklor och sånt,hehe... Jag menar några har säkert kört där tidigare och vet hur banan går, medans andra som jag t.ex inte har en aning och inte vill sätta min bil i ett räcke bara för att en olyckshändelse uppstår eller inte kan banan och tar det lite lugnt i början. Sista frågan, kommer nån filma så är jag väldigt intresserad av att få det materialet vid tillfälle. |
|
| jag håller med e55, jag vill inte heller hetsas till att sätta dyrgripen i ett räcke :( aldrig kört bana innan osv. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.