|
Sida 4 av 7
|
|
|---|---|
|
Gti-mannen ---> Kan du få med dig en Race Logic?? // Thomas |
|
| GTI-manen. Ja Jag bor i Eskilstuna | |
|
Vid en närmare eftertanke så känns dagen kanske lite för kort... Kan vi inte börja lite tidigare istället?? Mellan vilka tider har vi fått hyra banan?? Altanen får ju iaf vänta liksom... ;) // Thomas |
|
|
Big TomRS4 Kommer eventuellt inte heller som åskådare och racelogic skulle säkert gå men, alla dessa bilar är testade nån gång i tiden så finns ingen annledning för att låna den. Mvh Kör:Saab 9-5 Aero 05 MapTun Performance 312 hkr 460 nm... |
|
|
jag håller med, kan vi inte försöka vara VID själva banan senast 13.00 ist? ser fram emot söndag! :D |
|
|
Till alla som vill vara vid banan tidigare------ Det går tyvärr inte då priset vi fick motsvarade halv dag (ca 4 timmar). Som det ser ut nu kommer vi vara framme vid 14:30. Och banan stänger 19:00. Att köra bana i 4 timmar räcker gott o väl. Man blir trött ganska snabbt..... Big Tom---- Jag jobbar stenhårt på en polare med RS4 b7..... Han är utomlands för tillfället och kommer hem i morgon. Han vill komma förutsatt att han inte måste jobba i helgen. Det vet han när han kommit hem. F.ö har jag postat Tobias1980 här på forumet och frågat ifall han är intresserad av att komma med. Han äger en 335i coupè... Det verkar också som att det kommer ett gäng Porschar. Men ingen som bestämt sig än... Ang. planeringen så får vi väl komma överens om hur vi ska köra. Mitt förslag är att vi avsätter den första 1 1/2 timmen till raktfram. dvs 50-? får se hur snabbt man kan åka. Sedan avslutande 2 1/2 timme till körning på banan. Känns som att hårda inbromsningar från höga farter inte är att rekommendera efter att man kört bankörning... Vidare tycker jag också att vi delar in "gruppen" i 2 eller 3 grupper. Där varje grupp kör ett 10 minuters pass. Då får man köra en hel del samt att bilen och kroppen får den vila den behöver. Någon som har ett annat förslag? M.V.H Dennis |
|
|
Rakt fram tycker jag vi ska köra hela tiden med den man vill så vi inte går efter någon lista eftersom det bara uppehåller en och då förlorar vi bara tid. Banan kan vi komma överrens med där hur vi ska köra och vilka ska köra. |
|
| Finns det ingen merca som vill följa med? :) | |
|
Håller med dig Monster Femma. Rakt fram blir det ju ett annat uppöägg. Man kör mot vem man vill helt enkelt. Det här med grupperna var menat för när man kör bana. Vill man köra samtidigt som någon är det ju bara att byta grupp med någon. Tänkte bara så att det inte är för många bilar ute samtidigt... Man vill ju ha fritt spår:-) En plats är vigen åt E55 AMG.....om han vill komma.. M.V.H Dennis |
|
|
Bara från 50 km/h och ---> ?? Självklart skall vi köra från den hastighet som brukar råda vid rödljusrejs... dvs från 0!! (Iaf nån gång) ;) // Thomas |
|
| hihi, detta ska bli kul :) | |
|
Jag tänkte köpa koner så vi eventuellt kan köra en slalom för de som vill det. Vet inte hur banan ser ut men det vore ju trevligt om det gick att köra runt, runt som en riktig bana. Man tröttnar rätt snabbt på att bara åka rakt fram hela tiden och dessutom har jag svårt att få med mig några Porschar om det bara ska köras rakt fram hela eftermiddagen. Jag tycker vi bestämmer hur vi lägger upp dagen när vi samlats. Jag och Dennis kan spåna lite i olika förslag. |
|
|
Big Tom------Det sa Alexis (RS4 b7) också:-) Väl på plats kommer det ju att bli klart tydligare vad som går eller inte går att göra. Men köra från 0 är det klart man kan göra... M.V.H Dennis |
|
| självklart kan vi prova lite att köra ifrån 0 :) | |
|
Hej ! Vilka är det som kommer ,kan nån kasta in listan,är det fullt ? En kille med S40 skulle eventuellt komma om det nu går ? Mvh Kör:Saab 9-5 Aero 05 MapTun Performance 312 hkr 460 nm... |
|
|
tjena grabbar! ska bli skit-roligt att få tänja bettan lite på söndag....:-) |
|
| Hej Felix, kul att du hänger med :) | |
| klart att man inte missar detta, med alla goa gubbar.... | |
|
Uppdaterad lista: Miraculix M3 E46 Manuell DennisH M3 E46 SMG Monster Femma M5 E39 brooklyn M3 E46 SotaM-S60 T5 -05 325 hk Hans Porsche 911 -91 Big Tom RS4 -01 Peter Porsche Boxster (987) BMW M3 CSL -03 Porsche 911 GT3 |
|
| Kul Felix!! Vad sa dom andra grabbarna? Ingen som var sugen? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.