|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Johan: Du har självklart helt rätt...;) ___ //Ulf |
|
|
Kul Kimmen! Välkommen i 4.4 klubben. Jag har en 01 sedan ett halvår tillbaka och är också nöjd! |
|
|
Här kommer ett par bilder på Pärlan. Har just satt på 4,6:ans 20 tums hjul. Blev över förväntan faktiskt. Hoppas länkarna fungerar bara... Är så in i bombens nöjd med bilen! Länk Länk Länk Länk Mvh Kimmen :) |
|
JoProPro-medlem 2.290 2013 BMW 116i M-Sport
2008 BMW 135i M-Sport 2007 BMW 335i cabriolet |
Synd att jag inte visste att du sökte 20", för jag har 4,8-hjul liggande i garaget från min 3,0d -05. Då hade hjulen stämt med årsmodellen.... Annonsen gick precis ut på blocket, jag hade dem ute för 22500 kr. Jag tycker det är ett klipp med så fina fälgar och fräscha däck, men det tyckte tydligen ingen annan! Mvh Johan |
|
Johan: Jag såg dina hjul, tittade på dem ett bra tag, men ville inte ha den modellen med fler ekrar... Tyvärr. Spelar ju egentligen ingen roll hur priset ligger på hjul om man fastnat för dem. Men dessa 5-ekrade gillar jag riktigt skarpt + att jag fick dem riktigt rätt pengamässigt ;O Mvh Kimmen. |
|
JoProPro-medlem 2.290 2013 BMW 116i M-Sport
2008 BMW 135i M-Sport 2007 BMW 335i cabriolet |
Det är nog för mycket pengar i dagsläget, de som har X5:or verkar inte direkt sugna på att lägga ner 20 lappar till. Menmen, det kommer väl någon så småningom! Eller en X5 till mig.... Mvh Johan |
|
Konstigt det där att du inte fått dem sålda, men det är nog för att stora fälgar och däck blivit så billigt att köpa nytt i dagens läge. Man får ju t o m en uppsättning 22´ idag för under 20 000:-, men då är det ju i o f s inget som tilltalar en annan i smak... Att äga en X5:a idag är ju inte direkt billigt, rent driftsmässigt, så 20 000:- till för X5-ägare borde ju inte vara några bekymmer. Man vad vet jag. Mvh Kimmen. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.