|
Sida 1 av 3
|
|
|---|---|
|
Någon som vet hur många Imolaröda M3 E46 som har sålts i Sverige? // M.V.H. Daniel | |
|
Ja vet om 2st EN med svart skinn, samt en med alcantara och utan PDC. Detta är det lilla jag vet, 2st med andra ord. |
|
|
Här i luleå så rullar det minst två. En cab och en coupe. Vet dock inte om de är sv-sålda eller inte tyvärr... //IS200-01, RX300-03 |
|
| Ingen aning men jag har en i alla fall | |
| Vet att det rullar en röd med csllucka, smg och svart interiör här, samt att det rullade en röd med rödinrd och smg nere i ängelholm. | |
| Rullar en röd i Västerås också | |
|
Den i västerås är en svensksåld ;) Fler svensksålda imolaröda m3or räck upp en hand nu :) |
|
|
cado Hand upp :-) |
|
|
Imolaröd + svensksåld+ ess Kan det bli bättre. Nu är det två so far. Fler................ |
|
|
Hej. Jag har ägt en. Såldes vidare till Falun-05. Fredrik |
|
|
rohm Måste vara den vi har då. En -03. regnr UDJ |
|
|
Oj, japp. Trevligt. Går han lika bra fortfarande? Hade den uppe på 270km/h. Fredrik |
|
|
rohm Ja den går nog bättre nu :-) Har monterat ess-kompressor i den för nårga år sedan så den går rikigt bra. 482hk på bakhjulen. Allt håller ihop än sålänge och då får den ju gå ganska mycket och hårt på bana så vi är nöjda med bilen. Har haft upp den i 285 på mätaren och då drar det fortfarande bra men nu har jag hjulvinklar för bankörnig så den är så nervös i höga hastigheter att jag inte vill pröva topphastigheten utan värderar livet högre än att kunna vara snabb på ett forum :-) Det var ju skoj men inte helt oväntat att dyka på förra ägaren här. |
|
|
ryk 330xi Kör du även 330xd? Har du chipat eller sätt någon box i bilen. I dieseln alltså. Fredrik |
|
|
rohm Ja jag har en 330xdA som jag chipat hos ess i norge. Hade kcr-box innan men föredrar helt klart chipet. Du kan läsa mer om det här Länk där jag skrivit lite. M3:an har jag och pappa nästan uteslutande för att köra på bana med. Jag hade den första året som endabil men nu delar vi på den och den står för det mesta i garage. |
|
|
Roligt att hör om gamla bilar man ägt. Jag sålde M3 på bekostnad av en ny 535da som jag sedan sålde på bekostnad av nybygge "hus". Nu på slutet har det varit mestadels Volvo, men är på väg tillbaka. Är sugen på en 530xda årsmodel 2009. Fredrik |
|
|
Kom just på. Finns en 01-02 i som ägs av en rydellare. Troligen svensk såld enligt plåtarna. Samt en cab 01 på ap börsen vet dock ej om den är svensk eller ej. |
|
| Såg senast igår en coupé som rullade här i Umeå, dessvärre hann jag inte komma tillräckligt nära för att hinna ta reg. nr och kolla upp om den var svensksåld. Kanske springer på den igen. | |
| Vet att det finns en i sv-såld imolaröd M3 i Malmö som jag sett ett par gånger. Har även siktat ett annat ex (med SMG) vid Shell i Fjärås söder om GBG för ett par år sedan. | |
| Glömde skriva att den sistnämda bilen visade alla tecken på att vara sv-såld. | |
|
Jag har en imolaröd M3 svensksåld rullar i Älmhult |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.