|
Sida 4 av 4
|
|
|---|---|
|
Såg tråden och blev nyfiken av debatten. Har som alla andra nyfikna fattiga bilälskare försökt och testat med etanol som bränsle i mina bilar. Ingen av de bilar jag provat köra etanolen i har rasat eller fått men av bränslet. Bränslepumpar har börjat låta oroväckande däremot så dom kanske förkortas av längre tids körning? 25-30% högre bränsle förbrukning vid 100% E85 blev mitt resultat eller hälften vid 50/50. När det gäller milön så styr oljebaronerna faktan om vad som är sant/osant osv. De ena säger att brasilianska regnskogarna skövlas på bekostnad av sockerbetsodlingarna, ja vet inte har inte råd att åka till brasilien för att se om det stämmer ? Kanske denna länk kan ge lite mer på benen:) Länk |
|
|
Dr.T, man får gratulera teamet, bilen gick som ett strykjärn! Roligast var Pokers krock på lördagstestet och kamikazepiloten på motorcykel som körde omkull minst fyra gånger=)) Driftarna imponerade inte, man undrar ju hur det går när dom ska tävla på riktigt när ambulansen får åka ut på en uppvisning.... Ja ja, visst är det O/T men något vettigt svar om E85 lär ju inte dyka opp=) Dalarna Rules! Last night i stayed up late playing poker with Tarot cards. I got a full house and four people died. |
|
|
Tack för det Kapten, och jag tror jag kan lova att nästa säsong har goda chanser att bli väldigt spännande för vårat team. Jag dristar mig till lite OT även jag, med några bilder jag, en glad amatör, tog på Mantorp i helgen. Jodå, på ett par BMW med, så inte moderatorerna kastrerar mig med slö skridsko... :-) Länk Länk Länk Länk Länk Länk Länk Länk Länk Länk Länk Länk Länk Länk Länk Länk Länk Länk Länk Länk Hoppas ni/du uppskattar bilderna Förresten så är det ju inte helt OT ändå, Volvon kör ju på E85.... Dr Tinnitus Min bil Länk |
|
|
Prima fotograf! Inte så imponerad av flyget heller när man som jag växt upp med Airwolf, fast om jag åkt med hade jag nog tömt kroppens samtliga vätskor! Jag hörde ryktesvägen att det blir tvåbilsteam och gasdrift nästa år för en annan biltillverkare (Länk mycket intressant. Mycket mer intressant än E85.... Last night i stayed up late playing poker with Tarot cards. I got a full house and four people died. |
|
|
Länk ska det vara såklart. Last night i stayed up late playing poker with Tarot cards. I got a full house and four people died. |
|
|
Det blir en spännande kommande STCC-säsong för ett team ja... Dr Tinnitus Min bil Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.