|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
| ja ja allt detta stämmer ej på denna bil kanske det är en förtäckt trabant För boxen med vit kontakt har jag ingen färger oklara Jag har en aluburk stående och 2 boxar stora som en cigask ligger inträdd i fack rakt fram till v om detta kopplingsplint. | |
| har läst lite vad är att koppla diod mellan centrallåsmotor och larm Hur fungerar detta | |
| översättningstabell för centrallåsstyrning från sjöbergs hur tolkar jag denna Vilka färger ska kopplas var och hur på cobra 3190 | |
|
Kolla elschemat här: Länk Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
| har kollat men det stämmer ej heller Funderar på detta med diod | |
| nu är det klart går på 2 alternativ växlande relä före centrallås eller bara sätta en extra motor ex förardörr Då kan man använda blå/gråoch vit till den extra centralmotor bara klippa dom vid v högtalalare Motorn passar perfekt om man lossar dörrlåset och sticker upp pinnen i ett mellenrum som finns där. | |
| gå tillbaka och kolla hur jag löste det Mitt svar kom på fel plats hamnade tidigare | |
|
Du HAR kopplat på fel sladdar, du ska inte koppla dem till motorerna direkt (vit & grå/blå), utan till modulens ingång för att styra låset. Du ska koppla + till vit/svart repektive vit/grön till ZKE-modulen för att styra låsen. Allt finns att hitta i ETM - kolla sidan 295 och framåt, färgerna stämmer exakt. Men jag vill ge dig ett gott råd, ta det inte som kritik: Be någon som förstår sig på detta koppla in det, gör du fel kan du lätt bränna el-komponenter för 1000-tals kronor... Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
| jag hittade ingen zke modul Hur får jag upp den sidan på etm | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.