AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
15.835

Vilka här har kört era M-bilar i Rototestanläggningen hos R-Tune?

Sida 2 av 8
Mo
460
Monster Femma
Ex M5 E39 Kelleners
E55 AMG
Du kan fråga Gti-manen vilka han har respekt för? :) men det är också ointressant.

Då svarar han AMG Mercor, storebror är alltid starkare än lillebror ;-)

Visa användare
1.010
cado
335iT M-sport
Steg 3
E55a Nu måste jag faktiskt säga det

Mycket snack lite verkstad!
Cado >> Det är lugnt, jag nöjer mig med att veta att jag kört jämt med den M3 E46 Coupé här inne i Sthlm 50-160 Km/t på Akallaleden, och det var innan jag fick på mitt fullflödessystem ;-)
Och varför skulle din gå bättre som oxå är original :-)

Mo
460
Monster Femma
Ex M5 E39 Kelleners
E55 AMG
Var det inte så att du började komma ikapp också? :)
Du skulle nog krossa alla orginal M3or (e46) nu när du har fullflödessystem ;)

Visa användare
1.010
cado
335iT M-sport
Steg 3
Som vanligt en INTERNET rejser trode inte du var en sådan men jag bedrog mig, skit samma du åker jämnt kul för dig.
Du kan få testa att dra mot mig :-) Dock har jag bara bänkade hästar på rulle och inge rototest. Min går lite bättre än en orginal så då får du något att bita i ;-)
Inlägget ovan var till E55 AMG
ryk 330xi >> Är 330 xd en diesel?

Cado&Monster >>Hehe... Återstår bara att se om ni är INTERNET dynohänsvisare eller om ni gjort en riktig Rototest när jag kommit hemfrån värmen ;-)

E55 AMG
330xd är en diesel men jag tänkte att du kunde få testa mot min M3 smg2
"Dom är grymt snabba Saabarna när man vässar dom, har mera respekt för dom ute på vägarna än M3 och M5:or faktiskt, just för att man inte vet vad som är gjort på dom, och speciellt när det står MapTun på dom :-)"

E55 AMG:

Då kan du tänka dig vilken respekt min Alpina med MapTun dekal på ger =)

*skämtar lite*
Gt
425
Gti-manen
Saab 9-5 Aero 05 Hirsch 300 hk 400 nm
Lizzardo

Hahaha..

Har du sålt M3 e46 cab ??

Kör din bror fortfarande 300 hkr kitt MapTun ??

Mvh

9-5 Aero MapTun Performance individuell 312 hkr 461 nm
Gti-manen:
Ja den bilen sålde jag till min gamle far, man vill ju inte släppa den allt för långt =)

Ja brorsan har kvar sin grävling ;)

Maptun har faktiskt jobbat lite på min Alpina med, de satte på mitt Bilstein Pss9 kitt, tänkte det kunde vara skoj med en liten diskret dekal så folk skulle ha något att fundera över hehe
Mo
460
Monster Femma
Ex M5 E39 Kelleners
E55 AMG
När det gäller rejs så är jag nog ingen INTERNET racer :) så d upp till dig nu.
När det gäller rototest så har jag inget att bevisa och om det skulle vara så att jag vill bänka bilen så bänkar jag den rullande istället. För jag vill inte ha några siffror på papper som inte ens existerar ute på vägen om jag gör rototest.

Visa användare
1.010
cado
335iT M-sport
Steg 3
E55

För ca två månader sen var det du som tog upp massa trådar om hur bra du hänger på en M-bil, jag svarade snällt med att du kunde prova mot mig om du hade vägarna förbi och det står jag fortfarande vid!

Nu vill du att jag ska rototesta bilen bla, bla, bla, innan vi kör???

Jag säger så här skiter i rototest, rullande landsväg och dylikt, vill du KÖRA är du välkomen vill du ej det ha en god fortsätning med INTERNET REJS och spontana rejs.

Ha det bra ;)
Gt
425
Gti-manen
Saab 9-5 Aero 05 Hirsch 300 hk 400 nm
Lizzardo

Hur står sig grävlingen mot Alpinan ??Har ni provat :)

Mvh

9-5 Aero MapTun Performance individuell 312 hkr 461 nm
cado >> Skärp dig nu, du skrev "Nu måste jag faktiskt säga det, Mycket snack lite verkstad!" Och efter ett sån attityd så känner jag helt plötsligt inget behov av att testa min bil mot din eftersom jag inte sagt att jag INTE skulle köra mot dig innan du vräker ur dig nått sånt, sen kan du kalla mig vad du vill vännen ;-)

ryk 330xi >> Aha, jag kör gärna mot dig och din M3 smg2, finns du runt Sthlm så är jag redo redan idag Torsdag om du nu hinner läsa detta ikväll. Skickar ett PM...

Monster Femma >> Helt OK, säg bara till om du kör bilen på rullar så kan iaf jag dra av 20 HK på den glädjesiffran du får där ;-) Återkommer när jag kört min på rullar i sommar, helt plötsligt kanske jag alltså har 20 HK till då menar du mot Rototesten? Sitter dom HK i min 19" menar du du eller ;-) Ni hör ju själv hur det låter!!

Visa användare
1.010
cado
335iT M-sport
Steg 3
E55an

Men om det är någon som ska skärpa sig är det väll DU!

3,4 månader hit och ditt vilka du hänger på och vilka du ej gör det mot på ett FORUM ingen action liksomm det var med det jag menade MYCKET SNACK LITE VERKSTAD.

Skit samma kör mot ryk istället med gubb merca han har ju bara 420 på hjulen!

Visa användare
1.010
cado
335iT M-sport
Steg 3
Och för 150ånde gången MAN FÅR MER PÅ HJULEN i ett rototest än på ett rullande landsväg.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.