|
Sida 2 av 5
|
|
|---|---|
|
Tjena! Var kebaben god sist? ;-) Kolberga är aldrig fel.. 645´an är vinröd och toppar så där 8kmh :-) Mvh Jimmy |
|
|
Alltid lika gått där:) Ska du sälja 645:an? Har lovat min dotter en sån men hittar inga till salu. |
|
|
Nä, det tror jag inte. Min äldsta kör den dagligen men man brukar kunna hitta dom på Ebay. Ang Kolberga så var det jag som körde Voyagern vet inte om du kände igen mig. |
|
|
Jag tror att det är svårt att få 145 för en 530 Touring i dagsläget. Det är trots allt en bil som börjar komma upp i ålder, snart 7 år och det går att hitta e61 Touring för 180 på firma... Vidare tror jag att miljöbilsdebatten och hur den har påverkat svenska nybilsköpare kommer att påverka priset på stora bränsletörstiga begagnade bilar ännu mer än den redan gjort. Tror att slutpriset på denna bil blir 110´...vilket inom ett halvår kommer att ha känts som en bra affär för säljaren då jag tror att värdet om ett halvår är under hundringen..kanske 80´.. Synd på bra bilar... |
|
| Jag vet inte om det är bränslepriserna eller miljödebatten som påverkar, för egentligen gjorde väl E34:an ung. samma prisresa. De fina E34:orna idag känns ju väldigt prisvärda. Och vad gäller bränsle så ligger väl BMW egentligen bra till med snåla prestandamaskiner. | |
| Ja BMW har bra mycket bra bränsleförsbrukningssiffror, särskilt om man ser från årsmodell 2005..men i jämförelse med de bilar svensken köper nu, dvs småbilar med diesel som drar 0,5 så känns snittförbrukning på litern givetvis mycket..lägg därtill "straffskatt" för höga utsläpp | |
| Ligger en sterling-grå 525 touring på blocket just nu med dryga 21´mil på mätaren som ser fin ut för 75´. Det är väl ganska prisvärt? | |
|
Då var den ute.. Länk |
|
|
Bra annons och väldigt snygg bil. //Lövet |
|
|
Fin bil och en kanon annons.. Klart jag kände igen dig....såg i tidningen att du äter kyckling oxå:) |
|
|
*ASG* Jodå :-) Känner du igen stället där bilden är tagen? |
|
| japp...äter julbord där varje år:) | |
|
Då var bilen såld.. :-) Vem vinner gissningstävlingen på slutpriset? |
|
|
138' gissar jag ___ //Ulf |
|
|
Glömde säga grattis!!! ___ //Ulf |
|
| jag gissar på 140....bevisat att en bra annons på en fin bil säljer..:) | |
| Tjena. Tror jag har en god chans att vinna "gissningstävlingen"... Hehe. | |
| 137kkr! | |
|
Jocke är diskad!! ;-) (Nya ägaren) Mvh Jimmy |
|
|
Var det någon som vann? ___ //Ulf |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.