|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
vad sägs :D Länk Länk jäg är i alla fall kär :D | |
|
Tyvärr, phoenixgul går helt bort för min del. |
|
|
Den färgen är ingen favorit för mig. Tycker att den passade mycket bättre på E46. Men men smaken är som baken... When batman takes a vacation he does the Gumball |
|
|
Brr, den färgen var inte ens snygg på E46. Enda färgen som jag tycker är värre än Phoenixgul är nog Laguna Seca blå. Smurfarna hälsar... //Lövet |
|
|
Den ser riktigt bra ut bättre än jag hade tänkt mig! En m3 skall sticka ut, fast på rätt sätt förstås. Färgen fungerar mkt väl för mig. |
|
| Sjukt ful enligt mig! Betala för metallic är en sak betala mer för en gräslig metallic är horribelt. Pengar köper inte klass!!! Vitt eller någon ljus metallic är bäst!! | |
|
om gul, Dakar gul imo |
|
| Laguna blå är ju hur läcker som helst, men den blåa inredningen gillar jag inte. det ska vara svart skinn. | |
| som sagt har man en fin bil ska det väl vara lite udda färg oxå.. inte kul om alla ska ha silver eller grå :P | |
|
Jag valde en vit ;) |
|
|
Länk Här snackar vi om att gult är fult! //Rop för hjälp |
|
|
hehehe finns en hemsida dör de vill få BMW att återinföra Laguna Seca Blå färg till nya M3:an Länk // Rop Individualist |
|
| fan vad snygg den var i dakar gul... Länk jag är i alla fall helt såld på den färgen :D | |
|
vad sägs om denna då??? Länk Länk |
|
| läcker som fan | |
| Oj Oj, Fy f'n vad fin den blev i Estoril. Den måste jag nog bara ha efter den jag har nu. | |
j.aahman |
så länge en bil inte är silverfärgad så är det OK och Phoenix samt LS är grymma färger. Silver är allddeles för vanligt, tråkigt, intetsägande, fantasilöst osv osv |
| det är atlantsi blå inte estoril :P | |
|
Färgen va ju tuff men tänk om/när den får repa i lacken från tvättning eller oförsiktig jxxxel som slänger uppdörren. Det kommer ju lysa på flera kilometersavstånd. tyvärr When batman takes a vacation he does the Gumball |
|
|
Färgen va ju tuff men tänk om/när den får repa i lacken från tvättning eller oförsiktig jxxxel som slänger uppdörren. Det kommer ju lysa på flera kilometersavstånd. tyvärr When batman takes a vacation he does the Gumball |
|
|
Phoenixgul - jatack! Dakar - nej nej nej! Atlantis - Mmmmmmmmums! Mvh, Kalle ___ Bilarna: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.