AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
4.865

individual m3 e92

Sida 1 av 2
vad sägs :D Länk
Länk
jäg är i alla fall kär :D
Visa användare
1.523
b97_knl
F30 318dA SportLine - 12
F11 520dXA Touring - 14
Yamaha XJ6 Diversion F - 12
Tyvärr, phoenixgul går helt bort för min del.

Den färgen är ingen favorit för mig. Tycker att den passade mycket bättre på E46. Men men smaken är som baken...

When batman takes a vacation he does the Gumball
16.545
Löwet
Tesla Model S
BMW 335 E93 M-Sport
BMW 320dXT Modern Line
Brr, den färgen var inte ens snygg på E46. Enda färgen som jag tycker är värre än Phoenixgul är nog Laguna Seca blå. Smurfarna hälsar...

//Lövet
Den ser riktigt bra ut bättre än jag hade tänkt mig! En m3 skall sticka ut, fast på rätt sätt förstås. Färgen fungerar mkt väl för mig.

Sjukt ful enligt mig! Betala för metallic är en sak betala mer för en gräslig metallic är horribelt. Pengar köper inte klass!!! Vitt eller någon ljus metallic är bäst!!
Visa användare
601
p-car
03.5 M3 SMG
om gul, Dakar gul imo

co
1.144
coldhex
BMW M135i
Laguna blå är ju hur läcker som helst, men den blåa inredningen gillar jag inte. det ska vara svart skinn.
som sagt har man en fin bil ska det väl vara lite udda färg oxå.. inte kul om alla ska ha silver eller grå :P
Jag valde en vit ;)
Länk

Här snackar vi om att gult är fult!
//Rop för hjälp
hehehe finns en hemsida dör de vill få BMW att återinföra Laguna Seca Blå färg till nya M3:an

Länk

// Rop Individualist
fan vad snygg den var i dakar gul... Länk jag är i alla fall helt såld på den färgen :D
vad sägs om denna då??? Länk
Länk
läcker som fan
Oj Oj, Fy f'n vad fin den blev i Estoril. Den måste jag nog bara ha efter den jag har nu.
j.aahman
så länge en bil inte är silverfärgad så är det OK och Phoenix samt LS är grymma färger. Silver är allddeles för vanligt, tråkigt, intetsägande, fantasilöst osv osv
det är atlantsi blå inte estoril :P
Färgen va ju tuff men tänk om/när den får repa i lacken från tvättning eller oförsiktig jxxxel som slänger uppdörren. Det kommer ju lysa på flera kilometersavstånd. tyvärr

Färgen va ju tuff men tänk om/när den får repa i lacken från tvättning eller oförsiktig jxxxel som slänger uppdörren. Det kommer ju lysa på flera kilometersavstånd. tyvärr

Phoenixgul - jatack! Dakar - nej nej nej! Atlantis - Mmmmmmmmums!

Mvh,
Kalle
___
Bilarna: Länk
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.