|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
nattugglan: då har du råkat ut för "den svenska dubbel moralen", . |
|
| tretretti: avundsjuk på vem? Ingen Fordprodukt står på min önskelista! | |
| Om en måsjävel lade en baj på grannens nytvättade bil skulle jag kanske inte skratta, men le lite i mjugg. Lite vardagshumor är det ändå. | |
|
avundsjuka ? Jag upplever motsatsen i min gamla skorv..."vilken gammal bil du har" får man höra ibland. |
|
|
Lustigt hur folk funkar! Tragiskt Danjel (Fd. Dandelue) Min bil: Länk |
|
|
Finns en intressant kommentar som jag och många andra lärde oss redan i 5 års åldern -Den som sa det var det (den som sa't va't) Alltså hur många kommentarer ger BMW ägare direkt gentemot andra ägare om deras bilval ? (att vi inte alltid pratar positivt om alla bilmärken här är en ensak mellan oss powermedlemmar och går inte ut över någon annan, sålänge de inte håller till här förstås) Vi har det så bra att vi inte behöver vara bittra av att köra "tråkbilar" så vi måste låta det gå ut över andra oskyldiga människor och jag hoppas det får så fortsätta. (undantag finns dock tyvärr alltid). |
|
|
Tror att just BMW kanske är lite speciellt i och med att det finns så otroligt många enthusiaster så att det blir tacksamt att fälla en sur kommentar... Det blir nästan alltid mothugg... :) Danjel (Fd. Dandelue) Min bil: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.