|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Jag menade förstås inte att handla direkt i ALLA situationer, man göra det om man vill men det kan förstås bli lite för mycket jobb. I vissa situationer är det bäst att handla utan mellanhänder och har man möjlighet till det utan större besvär så ÄR det bäst. |
|
|
Håller helt med, det är alltid bäst att hålla antalet mellanled nere när det går. Vem försöker inte alltid eftersträva detta? Men ibland vill man kanske ha möjlighet till eftermarknadsservice, garantier, reservdelar osv, förutom rent legala aspekter. Det är ju inte säkert att serviceorganisationen ligger hos tillverkaren i alla lägen, det kan finnas nationella skillnader och ändringar i produkter som görs i ett land och säljs i ett annat osv. Vi är ju många som importerar ett eller annat själv, utan någon som helst mellanhand mellan fabrik och slutanvändaren, dvs vi själva. Billigare går det inte att handla, men prislappen enbart bör kanske inte alltid styra. Jag tror t.ex inte så många skulle välja att köpa en nybil till kanske halva priset om det nu skulle ha varit möjligt rent praktiskt. FP |
|
|
Folke jag slänger till en rad i ditt inlägg. Sedan har vi det här med branding........ |
|
|
Jepp, som Vauxhall = Opel osv. Fast ingen vill väl köpa någondera...) Nu skall vi vara snälla och hålla helg. Kanske bruka en gnutta etanol för miljöns skull också, aldrig fel. FP |
|
|
Är inte förvånad över att så många upplever så mkt negativt om Tillbilen.se Jag fick som svar att deras leverantör inte kunde leverera. I själva verket var det så att de av leverantören uteslutits som återförsäljare pga flera orsaker. |
|
|
"Dinkel" med hela 1 st inlägg, vi vet vem du är och vi är väldigt glada att vi inte längre samarbetar med dig. Vem som helst är välkommen att ta kontakt med våra leverantörer, vi har bara nöjda samarbetspartners, förutom den här ”Dinkel” då. Det är väl kanske inte alltid så roligt när fler och fler återförsäljare väljer andra leverantörer till följd av er ”utmärkta service” och generande kvalitet. Sedan är det ju minst lika lustigt utav dig att antyda att många upplever negativa saker om oss. Vi upplever tvärt om att vi har väldigt nöjda kunder. Självklart kan det bli fel någon gång och då försöker vi rätta till det. Det är sådant man får ta! Obs! Inga fler svar kommer att skrivas i den här tråden inom den närmsta perioden. Vill ni komma i kontakt med oss gör ni det enklast genom att höra av er till vår kundtjänst. |
|
|
Svar på tal från en erfaren användare med massiva 5 inlägg ;-) //Lövet |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.