|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Jag gissar på följande motor, 310 Euro 4 Länk samt denna E-serie Länk i Individualfärgen Laguna Secablått. Nu pratar vi rejält partyåk som Pimp my ride har en del att göra med i nått decennium eller så.:) Mvh Asken |
|
| Dom extra hk:na kommer givetvis med ett chip! Grattis till nya ?35:an b t w:) | |
| hoppas det blev en 135 coupe :P ... ska du sälja bilen privat och isåfall vad begär du?? | |
|
Jo, nog lär man väl hålla sig till 1 serie. ;-) Jag vet inte riktigt vad jag ska begära. Jag jobbar ju på bmw. Och vi ska nog ställa den i hallen. Men då kommer den att vara original. Ska nog dock sälja fälgarna separat. Säljarna tror vi ska prova på 279000:-. Den har rätt bra med utrustning för att vara en 118d. MVH Morgan. |
|
| ska du använda fronten till nya coupen eller??? vad blev det för färg? | |
|
Fronten hamnar nog på coupén. Och Lemans blå blev färgen. Tror det kan bli rätt bra. |
|
|
Tjenare lånar tråden lite. Morgan har du kollat om ni kunde sänka min e61 bak med hjälp av datorn. Enligt m.bilar i v-rås ska det gå. Väntar på coilovers fram men när de är på är det dags att sänka bak... En liten bit. Du kan ju ta min mail slipper vi förstöra tråden patrik@arelektronik.se Mvh Ryssen "Luft ska man ha i däcken inte i hjulhuset"/Ryssen |
|
|
Hejsan. "Ryssen", du har mail. Annars så kan jag meddela att min 135i ska komma på måndag. Och jag kan ju lova att jag ser fram emot det. Min semester börjar på måndag, men jag kan lova att jag är först på jobbet på måndag morgon i a f. MVH Morgan. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.