|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Samma här April/Maj till Sept/Okt. Allt beror på sopningen. /PG |
|
|
Första året med sommarbil, men påställning nån gång i april och avställning september/oktober. Freude am Fahren wünscht Ihnen Ihre Bayerische Motoren Werke Aktiengesellschaft |
|
| Förra året ställde jag på den i mars, men nu fick vi en dm med snö i natt så det får vänta ett tag till i år. Kommer att köra så många mil jag bara hinner fram till att isen och snön dyker upp igen, förhoppningsvis dröjer det till sent i oktober. | |
|
Ja här kom det en massa snö också inatt, var sugen att ta fram min i veckan men det får vänta ett tag till tyvärr. /Micke Länk |
|
|
Brukar vara från mars till okt/nov beroende på väder. I år ställde jag på den redan i feb, men det var kanske lite för tidigt med tanke på snön som kom inatt. Fast då får den vila och jag kör andrebilen. Brukar bli en 1000 mil per säsong. Niklas Fransosen |
|
|
Tar ut min en bit in i Maj,brukar inte gå så mkt på datum utan när gruset är borta o fåglarna kvittrar känns bra. Sen brukar det inte bli så många turer innan löven skiftar färg. Visst är det kul o köra lite bmw speciellt dubbeli,men ska jag vara ärlig trivs jag mest i garaget bland mina projekt. Mvh/Micke Lindberg Min tii Länk |
|
| Plockar fram bilen när alla gator är sopade. Låser in den när vädret börjar blir kallt och trist. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.