|
Sida 4 av 4
|
|
|---|---|
|
Anders-72@ Jag orkar inte jobba mer för att få den bilen fixad. Jag vet att folk kan lacka ordentligt, men men... Starre@ 335Ci röd, M-sport, 19" 225, Lucka, USB, HIFI, Larm, ISO, mm 1800 mil, Lev 2007/08 |
|
|
Mycket vanligt förekommande problem med BMW och ford, Man bör endast använda mycket mild syra under tvätten typ toxal-syra för att senare använda en speciell lera för att ta bort det sista, sen är det bara att polera och lägga lackskydd, Bilen blir bättre än ny. /Burra Bilrekondare |
|
| Burrab, tack för tipset. Vilka kan göra detta om det skulle behövas på den nya bilen? | |
|
Jag tycker att bilfirman borde ha någon som kan fixa det, men om så inte är fallet kan du alltid åka till Mr Cap eller någon annan bilrekonderare som vet vad det handlar om, besök några olika bilvårdanläggning och snacka med dom och tänk på att det inte är namnet som står på deras skylt som gör resultatet utan vem som faktiskt utför arbetet. Kan spara lite pengar genom att kolla runt lite. Det är bara att fråga på fall det är något mer du undrar över. /Burra |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.