|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Knudan, Jaadu, svårt problem... Nyckeln sitter alltså helt fast? Du skulle ju kunnat kolla hur mycket det hade kostat att köpa ett nytt/bättre begagnat tändningalås och byta det? Åt mig flyter allting på, bara en tanke var att man kanske kunde smörja upp det så det flyter på bättre? Du kan ju kolla på www.bildelsbasen.se, där har du bättre begagnade delar. Mvh Andreas |
|
|
Halloj! I morse hände det mig med, stannade till på macken och när jag kom tillbaka till bilen och skulle åka så gick inte nyckeln att vrida runt, bara nästan till första läget. Fick till slut ringa skjuts och sitter nu o klurar på vad man ska hitta på. Funderade på om orginalnyckeln kunde vara sliten så det inte gick pga det men det verkar finnas andra problem med dessa lås. Får nog bli att hämta reserv nyckel, lite 5-56 och en pollygrip... Någon som har någon ny information om detta problem utöver det som står i tråden. //StoffeTiX @ Ticstyle |
|
|
Japp det funkade klockrent. Tack för tipset. 1st Pollygrip 2st burk 5/56 1st reservnyckel (om man har någon, annars går det bra med den vanliga med skulle jag tro) Detta kan jag rekommendera starkt att prova innan något annat görs. //StoffeTiX @ Ticstyle |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.