AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Övriga bilmärken
4.481

Exklusiv Ferrari i diket

Sida 2 av 2
Ak
136
Ake Persson

BMW 728ia -97
enligt Von Brauns(som har den andra F50n till salu) hemsida fanns det endast 2 st reg. i början av detta året.

En klenod som kommer att stiga i värde, även om den har "åkt i diket".
Sista super-Ferrarin med "vanlig" vxllåda.
Visa användare
700
A Lind
635 CSi -87
Finns en liten film på youtube nu med: Länk
Får undersöka vad det var som hände nästa gång jag träffar dom. ^ ^
16.581
Löwet
Tesla Model S 75D
BMW 335 E93 M-Sport
Volvo XC70 2.5t AWD
Den såg inte så skadad ut så den går nog att fixa till utan att det märks. Han hade tur att inte träffa stolparna.

//Lövet
Alternativt, tur att ingen människa kom till skada.

Last night I dreamed I ate a ten-pound marshmallow, and when I woke up the pillow was gone.
16.581
Löwet
Tesla Model S 75D
BMW 335 E93 M-Sport
Volvo XC70 2.5t AWD
Vilket sitter ihop med att de hade tur att inte träffa stolparna ;-)

//Lövet
Visa användare
10.942
Programmer
F11 530dX M-sport -16
Golf GTI -18

Filmen visar precis den väg jag kör dagligen hem från jobbet...Men då jag jobbar precis bredvid Malmömässan är det kanske inte så konstigt...

Rondellen där olyckan inträffade blev ombyggd för något år sedan. Genom att låta vägarna svänga strax innan och efter in- och utfarterna istället för mer rakt på som det var tidigare så var tanken att farten skulle minska. I riktningen dom körde så var det dubbelfilig 70-väg, rondell och sedan börjar motorvägen men när man kör ut rondellen så är det först en svag sväng höger och förmodligen så har han gasat på lite för mycket lite för tidigt...

___
//Ulf
Visa användare
700
A Lind
635 CSi -87
Jobbar i västra hamnen så jag kör/åker där också dagligen. Är rätt frestande att trycka på genom kurvorna där och ut på motorvägen. Känns som han har blivit lite hetsad av tåget med svenssonbilar som låg och sniffade honom i röven.
Visa användare
10.321
Anders-72
525i Touring -01
Det är väl bra att ingen kom till skada. Det är ju trots allt bara lite plåt och plast, om än lite dyrare plåt och plast..:)
Anders-72 utrycker det bra. Plåt går att fixa även om det i detta fallet antagligen blir dyrt så går det ju inte att fixa människor på samma sätt.
MEn hade jag suttit i F50:n så hade jag garanterat gasat jag med:)

When batman takes a vacation he does the Gumball
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.