|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
enligt Von Brauns(som har den andra F50n till salu) hemsida fanns det endast 2 st reg. i början av detta året. En klenod som kommer att stiga i värde, även om den har "åkt i diket". Sista super-Ferrarin med "vanlig" vxllåda. |
|
|
Finns en liten film på youtube nu med: Länk Får undersöka vad det var som hände nästa gång jag träffar dom. ^ ^ |
|
|
Den såg inte så skadad ut så den går nog att fixa till utan att det märks. Han hade tur att inte träffa stolparna. //Lövet |
|
|
Alternativt, tur att ingen människa kom till skada. Last night I dreamed I ate a ten-pound marshmallow, and when I woke up the pillow was gone. |
|
|
Vilket sitter ihop med att de hade tur att inte träffa stolparna ;-) //Lövet |
|
|
Filmen visar precis den väg jag kör dagligen hem från jobbet...Men då jag jobbar precis bredvid Malmömässan är det kanske inte så konstigt... Rondellen där olyckan inträffade blev ombyggd för något år sedan. Genom att låta vägarna svänga strax innan och efter in- och utfarterna istället för mer rakt på som det var tidigare så var tanken att farten skulle minska. I riktningen dom körde så var det dubbelfilig 70-väg, rondell och sedan börjar motorvägen men när man kör ut rondellen så är det först en svag sväng höger och förmodligen så har han gasat på lite för mycket lite för tidigt... ___ //Ulf |
|
| Jobbar i västra hamnen så jag kör/åker där också dagligen. Är rätt frestande att trycka på genom kurvorna där och ut på motorvägen. Känns som han har blivit lite hetsad av tåget med svenssonbilar som låg och sniffade honom i röven. | |
| Det är väl bra att ingen kom till skada. Det är ju trots allt bara lite plåt och plast, om än lite dyrare plåt och plast..:) | |
|
Anders-72 utrycker det bra. Plåt går att fixa även om det i detta fallet antagligen blir dyrt så går det ju inte att fixa människor på samma sätt. MEn hade jag suttit i F50:n så hade jag garanterat gasat jag med:) When batman takes a vacation he does the Gumball |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.