AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Övriga bilmärken
4.451

Exklusiv Ferrari i diket

Sida 1 av 2
Länk

Kan det möjligen varit "KostaBoda mannen"?

Vill minnas att han skröt med att han hade en F50 hemma i garaget när han var och körde med sin Enza på Emmaboda strippen för snart ett år sedan.
Verkar för övrigt vara en riktigt skön snubbe!
Kan det kanse vara men mer troligt att det är denna. ---> Länk

///Micke
Min cabrio Länk
As
11.614
Asken
750iL L7 -00
850 CiA -95
944 Turbo -90
i3 -22
Kubistar -08
Steffo som kommit hem, öppnat leasinginstiut och plockat ut en ny tjänstebil men glömde dubbdäck?:))
Huvet på spiken Asken, exakt min tanke. Kanske med en 12a Absolut körbar innanför västen!

Last night I dreamed I ate a ten-pound marshmallow, and when I woke up the pillow was gone.
As
11.614
Asken
750iL L7 -00
850 CiA -95
944 Turbo -90
i3 -22
Kubistar -08
Kaptenlöjtnant: Som du vet så dricker alltid den italienske mannen Strega efter att ha kört sin Ferrari en sväng på söndagen, sen köra en sväng till. Efter en flaska svänger bilen av sig självt:) Italiensk kvinna, smårund under fötterna bakom ratten, Mamma mia säger jag bara, genusperspektivet har som tur är inte kommit så långt än.

Mvh
Asken
Visa användare
700
A Lind
635 CSi -87
Hörde med en kompis vars pappa och morbror har en tillsammans ifall det var deras, men han visste inte om det var deras. Han skulle kolla imorgon.
Idag var det vårväder i skåne så att avåkningen skulle bero på halka verkar osannolikt.
Ho ho ho, jo kanske har tjocksteffe nallat i ex-fruns likörskåp innan hon stack.

Tja, stack och stack förresten. Han blev ju utvisad!

Vår eller sommar, torde inte vara något problem att halka av vägen med dylikt fordon oavsett årstid. =))

Last night I dreamed I ate a ten-pound marshmallow, and when I woke up the pillow was gone.
udda pryl , kollade på bilen 16.45 på motormässan och styvt 2 timmar senare åker han av vägen med bilen.

Personlig regskylt F50 som förvisso kan var fejk var det på mässan.

Johan S
www.bimmer.se Länk
CS#4079/SC#580
As
11.614
Asken
750iL L7 -00
850 CiA -95
944 Turbo -90
i3 -22
Kubistar -08
Ägare, Nessim Classics AB. Länk Verkar vara en seriös företagare. Dotra eller frugan är godkänd biluthyrare(BURF).
Mvh
Asken
As
11.614
Asken
750iL L7 -00
850 CiA -95
944 Turbo -90
i3 -22
Kubistar -08
Nils Nessim i Malmö AB, matthandel, verkar vara en perser som Ordf/Vd samt Nils Nessim Classic Cars, del av en koncern. Varför namnet Nils??? Lika logiskt som Ritas korvkiosk men där finns ingen Rita.
Mvh
Asken
Visa användare
10.942
Programmer
F11 530dX M-sport -16
Golf GTI -18

Såg också den live på mässan, dock ett dygn tidigare...

___
//Ulf
Ak
136
Ake Persson

BMW 728ia -97
Han äger fler exklusiva Ferrari-bilar , så det går ingen nöd på honom , ;-).

Har bl a en Enzo och en 599 GTB.

Synd om bilen.
Min systerson kom förbi där och ringde mig sedan . Ferrariföraren hade lekte väl mkt i en av Malmös stora rondeller.
Låter som hjärnan hade halkat ner i högerfoten på föraren. Ett tydligt tecken på att den är för liten ! :-)
Visa användare
700
A Lind
635 CSi -87
Enligt sonen är Enzon såld sen ett tag tillbaka, men han har rätt dålig koll så det kan man inte alltid lita på =).
Ägaren är en mycket sympatisk entreprenör som brinner för bilar, och som tidigare sagts har en underbar samling fordon. Det som hände igår kan hända den bästa, lite hård gas ut ur en rondell med en tämligen svårkörd bil och vips så är bilen i diket.

Tallviking:
Det är ju konstigt att han trots sin lilla hjärna genom lyckats arbeta ihop kapital till ett garage fullt av samlarbilar medan du själv som är så intelligent har en 523.

Jante-Sverige i ett nötskal.

MVH,
Victor
Vorsprung Durch Überlegenheit
mi
172
mikaelmansson
330 Touring -01
inte tjocksteffe... det är "matthandlarn"s F50 verkar det som... och inte Kostaboda-mannen heller...

Min blogg: Länk
Lite humor: Länk
mi
172
mikaelmansson
330 Touring -01
lite kul att vi faktiskt har (minst) 2 F50s i lilla sverige av bara 349 st gjorda...
Både F40 och Enzo har ju (betydligt, hrm... nåja...) större serie-antal... (1349 (tror jag) respektive 399)

Min blogg: Länk
Lite humor: Länk
Visa användare
1.553
W2k
i5 xDrive40 -25

BMWCS#22725
E38B12: Haha, touché!

Wilhelm Svenselius
det är inte många personer i världen som kan köra en F50 riktigt.
Tack E38B12 för ditt inlägg helt riktigt. En anledning till varför man inte lägger ut vad man har för bil till och med på denna sidan. Tyvärr.

When batman takes a vacation he does the Gumball
wsemme:

Vill du utveckla ditt påstående

Tack
starre det var dels ironi i svaret men även lite seriöst. Att jag inte lägger ut vad jag har för bil just nu inte har någon BMW (tyvärr)! Men även att många hackar på en om man har en "för dyr" bil.

When batman takes a vacation he does the Gumball
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.