|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
|
Hehe, inte så konstigt då jag känner flera av deltagarna, inkl Håkan som höll i informationen. ///Micke Min cabrio Länk |
|
|
Micke: Jag har hört att Sveriges Billigaste Bilar sänder sina värsta vrak till dig innan försäljning, det är väl därför dom över huvudtaget säljer något?:)) Mvh Asken |
|
|
Konstigt, måste vara någon annan för jag tar inte i vrak. :-) ///Micke Min cabrio Länk |
|
|
Nej, radiakdräkt före och högglans efteråt gör dom ju till anti-vrak:) Mvh Asken |
|
|
Så har även jag inhandlat lite MG-produkter, trots att jag inte var på träffen.... Men ni som var där blev ju så entusiastiska över MG-produkterna. Så när jag ändå skulle till IKEA i Barkarby så passade jag på och smita in på Micro. Bra bemötande och trevlig personal, en av killarna verkade ha lärt sig produkterna. Så det blev tvättvante, hjultvätt, och microduken för vattenavtorkning till att börja med. När mitt MrCap shampoo är slut så blir det en flaska MG. På Lavo får man väl inte använda egna produkter, typ avfettning....???? Det är väldigt när till Lavo så jag tänkte börja använda självtvättarna där. Janne E91 330D man 2006 med Promotech CR5+-box |
|
|
qdtjant: Du kan köpa Lavos egen avfettning på plats, det är den som får användas p.g.a. känsligt reningsverk bl a. Lämpligast en 1½l pumpbar flaska som du sen kan fylla på för en billig penning vid nästa tvätt. AP-användare har numer 10% rabatt på allt som köps vid Lavo Solna, nått måste ju herrn skruva på. Mycket roligare att skruva på priser än på vinterhjul, eller hur:) IKEA är väl en helgmarodör med alla människor som inte kommit på att dom ahr ett hem att vara i då de är lediga?:)) Mvh Asken |
|
|
Asken, tack för info. Skall åka ner och prata med Clas och köpa lite tid och avfettning. Har en 1,5 liters pumpflaska som är lämplig. Jo IKEA suger på helgerna..... Men jag fick ju gotta mig på MG-grejor på Micro......:-) Janne E91 330D man 2006 med Promotech CR5+-box |
|
|
Putsträff låter ju riktigt lockande (den i slutet av maj dvs, den hos Lavo har jag förstås missat)... Blir man lynchad om man dyker upp med en MINI? ;) Wilhelm Svenselius |
|
|
Tror jag köpte alla MG produkter nu... :-) Blev inte så impad av Lavos tvätthallar tyvärr, tycker det är trist med polettsystem , att man inte få schamponera bilen i deras hall samt att man måste dammsuga utomhus. Håller mig nog till min kära OKQ8 Bergshamra som är det bästa jag hittat. //Joakim Skjut inte upp till morgondagen det du kan skjuta ned idag. |
|
|
Hillstreet: Vore kul om du kan hojta till nästa gång du ska till Bergshamra och tvätta hänger gärna på. |
|
|
Hillstreet & Starre hänger gärna på till Bergshamra för att kolla hur bra det är. Poletter är inge kul, de borde ha ett kortsystem. Janne E91 330D man 2006 med Promotech CR5+-box |
|
|
Jag kan puffa för den nya självtvättsanläggningen i Värtahamnen. Smidigt med kontokort och innestående pengar om det blir över. Mvh J.Sandell |
|
|
Jörgen: Men den är ju utomhus! :-) //Joakim Skjut inte upp till morgondagen det du kan skjuta ned idag. |
|
|
OK Bergshamra i all ära, men de där hemska armarna som slangen hänger på i taket slår i bilen hela tiden. Fantastiskt irriterande. OK Lidingö, 10 år and counting... Sport |
|
|
No CB: Körde också lidingö förut men jag tycker de har för få platser, det är skitigt, det är sjukt fuktigt i hallen, de har inga lyftar förrutom en för däck, dammsugaren är utomhus. :-) Fan va neggig jag är! //Joakim Skjut inte upp till morgondagen det du kan skjuta ned idag. |
|
|
Hillstreet. Fuktigheten stämmer, hänger droppar stora som pingisbollar i taket, och precis när man skinnat klart hände alltid samma sak. Därför har jag slutat skinna och marschar 150 över bron istället. För få platser, verkligen, borde vara 4 till. Av det skälet är det bäst att tvätta typ tisdag 20.30. De har nu nya inomhusdammsugare. Sport |
|
|
Asken.. när blir den här träffen med Jörgen av ?? /Janne Janne E91 330D man 2006 med Promotech CR5+-box |
|
|
qdtjant: Träffen blir av under försommaren, vi har så fantastiskt mycket att göra bara att jag inte kunnat planera ihop träffen. Återkommer inom kort med datum! Mvh J.Sandell |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.