|
Sida 1 av 3
|
|
|---|---|
|
Som under tidigare år upprepar vi nu denna gemytliga afton hos Doktor Jörgen Länk på Valhallavägen 156 i Stockholm Tisdag 15/4 kl 18.30. Karta: Länk Några erkända restauratörer kommer servera en välsmakande buffe&dryck till självkostnadspriset 50kr/ person och Ni som minns det sen sist vet att man inte går därifrån hungrig. Någon blev visst bakis på mat:) Tävlingar med fina priser, pris för mest långtväga besökare, rabatter, tvättinstruktioner, putstips och lite överraskningar står på programmet. För att kunna beräkna antalet portioner mat med mera uppskattas föranmälan per epost asken@autopower.se. Om det är någon som har svårt att hitta och inte hittar i Stockholm, ange detta i mailet så ordnas en samlingspunkt. Varmt välkomna! | |
|
Jag har en fråga av lite logistisk natur: Finns det avsedd parkering för alla eller är det "cruisa" runt Valhallavägen som gäller? |
|
|
Bones: Tyvärr gäller det att cruisa runt runt valhallavägen eller någon gata i närheten. Men det brukar alltid finns någon ficka runt hörnet eller värtavägen där brukar det finns plats. |
|
|
Fan då missar man det ändå,är på jobb och det känns som jag missar vartenda tillfälle i vår. Mvh Dic. |
|
| Bones: Parkering kan vara lite knepigt. Samåkning funkar. Jag åker från Västerort(V-by/H-by) in till Valhallavägen. | |
|
Jag kommer, mail på väg. Har inga parkeringsproblem, cyklar! Mats BMW CS #5847 |
|
|
Kommer! //Joakim Skjut inte upp till morgondagen det du kan skjuta ned idag. |
|
|
Kommer /Thomas |
|
|
Tydligen blir det ett annat datum hörde jag idag. Asken kan du verifiera? //Joakim Skjut inte upp till morgondagen det du kan skjuta ned idag. |
|
|
Hej alla! Jag fick härodan ett lätt stressat samtal från Dr Jörgen aka Polernisse! Hans schema, bokningar och vardag är minst sagt fullspäckade och vi kom gemensamt fram till att flytta träffen till i slutet av maj istället. I år är det ännu mer kundbokningar hos honom än sist när vi hade träffen. Detta för att han skall hinna förbereda kvällen så den blir tillräckligt kvalitativ. Jörgen hälsar och ber om ursäkt att han inte kan ta emot oss alla nu på tisdag och kommer själv att posta här i tråden inom kort. Jag håller på och drar i ett par tåtar om vi inte kan träffas på ett alternativt ställe och lite trevlig information relaterat till bilvård, det kommer med mer information om detta imorgon kväll här i tråden. Det suger ju i träfftarmen och jag har ett kort i bakfickan att lira. Ni dryga dussinet som har anmält Er direkt till mig kommer jag maila direkt till den mail Ni sände anmälan ifrån. Förutom den alternativa träffen är det en träff nu på söndag 13/4 kl 12.00, samlingspunkt Statoil Järva krog. Varmt välkomna även dit! Länk Tack för Ert överinseende! Mvh Asken och Dr Jörgen |
|
|
Bilvårdsvänner! Jag är ledsen att behöva skjuta upp putsträffen! Det är pga en otrolig efterfrågan av våra tjänster nu och 5 veckors fullbokning jag känner att jag inte kan ge träffen de förberedelser den vill ha. Men ha förtröstan, den kommer och chans till vinst i någon form av tävling kommer att finnas som vanligt. Första pris är även i år en dag på racerbana i nya Porschar som du med instruktör får ratta! Håll korpgluggarna öppna för nytt datum! Med vårsoliga hälsningar /Jörgen Sandell |
|
|
Sådär go vänner, träffen omlokaliserad till Lavo Carwash i solna. Anläggningschefen Claes tar emot oss, bjduer på kaffe och smörgåstårta(no fee) samt lite fina erbjudanden. Jag håller på att ragga lite intressant folk som kan komma men vet mer först på måndag. Vi träffas samma dag och tid. Trevlig helg! Asken |
|
|
Update: Förutom att platsen är lavo i solna numer så väntar jag idag besked på en närvaro av Meguiars Sverigerepresentant. VAd det innebär förstårt Ni säkert. Claes ställer en egen hallv till vårt förfogande och vill Ni tvätta kom nån timme innan för under träffen undviker vi det. Stay hungry and you will roll from there:) Varmt välkomna! Asken |
|
|
Asken ÄR jultomten! //Joakim Skjut inte upp till morgondagen det du kan skjuta ned idag. |
|
|
Asken vilken tid är det ? 18.30 15/4 ? i Solna ? Går det att komma lite senare ? /Janne |
|
|
Hjultomte, jepp:) Tar med Sagan om Ecotomten så får Ni ltie kul att läsa:) qdtjant: Yepp Länk mailar mer info till dom som anmält sig via mail asken@autopower.se Dom stänger 20.00 så det är tidsramen:) |
|
|
Nu har alla 13 anmälda mailats, nån som inte känenr sig bekräftad av vad som gälelr imorrn? Varmt välkomna! Asken |
|
|
Asken: Kommer nog kanske men du hade väl redan räknat med mig? |
|
|
Starre: 2 port smörgåstårta avdelat till dig, jepp:) Mvh A |
|
|
Asken: Kommer det finnas möjlighet att köpa Meguiars produkter på plats? |
|
|
starre: Återkommer imorrn med svar. Mvh ASken |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.