AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

5-Serien
4.517

19" M6 E39:a?

Sida 2 av 2
Programmer: Skärmkanterna är annoriunda bak på M5.

"Luft ska man ha i däcken inte i hjulhuset"/Ryssen
Fredrick b: Var finns det Marc_M om man vill köpa M6 replicor?
Visa användare
10.942
Programmer
F11 530dX M-sport -16
Golf GTI -18

Patrik: vad är det som skiljer? Enligt www.realoem.com är det samma artikelnummer på bakskärmarna oavsett om man tittar på 530i eller M5.

___
//Ulf
ar
218
arvidw
Volvo XC90 R-design, Bursting blue -16
I april köpte jag mina M6-replikor av Michael på JMK fälg (Länk. Kanonbra bemötande från honom hela vägen och fina fälgar till ett bra pris. Rekommenderas varmt med andra ord!

Se Länk för bild på min Z4 M Coupé med dessa hjul på.
ar
218
arvidw
Volvo XC90 R-design, Bursting blue -16
Rätt länk till JMK fälg:

Länk
Ma
348
Marc_M
BMW 525i -01
Marc_m, det är ju jag! =) Sålde dem begagnade till Fredrick... Nu blev det så att jag behöll min bil trots allt, och började då leta efter M6 kopior. V'nde mig till både Autostyling och Däckgrossen. Autostyling fick in dem i någon slags matt ljus grånyans, vilken jag inte ville ha. Däckgrossen, tja, jag har aldrig blivit så dåligt bemött.

Till slut blev det Nässjö Däck, som levererande M6 kopior till mig förra sommaren men, som slutat med dessa nu. Denna gång blev det Spath SP18 (tror de hette så). Lite billigare, kanske inte samma blickfångare men, jag är riktigt nöjd.

//Marc
Fr
71
Fredrik b
528i touring97-
Passat tdi 4m 10-
Jag är riktigt nöjd me mina iaf:)
M5 har invikta kanter bak det har inte övriga e39 serien.

"Luft ska man ha i däcken inte i hjulhuset"/Ryssen
Jag instämmer med arvidw, de på JMK Fälg i Falköping är seriösa. Jag beställde mina fälgar och däck hos Michael och inom en vecka fick jag dem monterad på bilen. Jag rekomenderar de också.
La
64
Latex
520i M sport xdrive - 17
Så är man inne på 2:a däckbytet på mina m6 fälgar sen förra sommaren - 235/35/19 9,5" - 265/30/19 9,5". Första paret så glömde jag ju naturligtvis att ställa om cumber vinkeln eller vad det heter så jag hade korden framme när jag körde punka på insidan på däcket & 3 mm kvar i ytterkant ! Andra uppsättningen fick sig en ordentlig resa på power meet i hässleholm i helgen så nu har jag beställt en ny uppsättning ! Såååå skönt å få göra av med lite pengar :) men helt klart självförvållat !
Gr
2.160
Grandy
X1 sDrive18i U11 M-Sport -24
997 GT3
Vad betalar ni för fyra M6-fälgar?
V6
56
V6
BMW 325i-06
Köpte mina på Däck & Fälgcenter.
8,5x18 1350:-
Länk
Marc_M: Såg i din länk till garaget.org att du hade hiskeliga 141nm i din 525 =)
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.