|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Har fått ett erbjudande att köpa riktigt fina M6 19" kopior med nya continental däck. 8,5x19 fram med 245/35-19 och 9,5x19 bak med 275/30-19 Någon som har en bild på en E39:a Sedan med dessa fälgarna? Tror ni att det fungerar med så breda däck? | |
|
Länk Du kan ju kolla min länk.... |
|
| Länk | |
|
Fy f-n vad snyggt! Har ringt nu och sagt att jag ska ha dem. Finns det några fjädrar som sänker typ. 30mm fram o 15mm bak? |
|
|
Länk 40mm fram, 20mm back Kvalitet?? |
|
| Regain: Vet du var man kan få tag på spoilern du har på bilen? | |
|
Hej scorpionking,, Den är inhandlad på Hema bilteknik i Markaryd telefon 043310191 Hejjå |
|
|
Tackar tackar!!! ska slå dem en signal. Peace=) |
|
|
Glömde fråga vad heter fronten? Så man får rätt =) Peace=) |
|
|
Ojj det vet jag ej men knyck bilden och visa dom så får du juu rätt lycka till ,,, |
|
|
Bidrar med min bil: Länk Köpte sänkningssatsen på motornord. Minns ej hur mycket den sänkte...Men ungefär som ett M-paket. |
|
| Marc_M: Snyggt som bara den... Mina hjul ska komma på nu i veckan. Får se efter det hur mycket jag ska sänka! | |
| Fasen va snygga fälgarna är...ska beställa jag me,frågan är ju bara om man ska ha 18 eller 19"? | |
|
Finns mängder om inlägg ang. det där och det är ungefär 50/50 vad folk tycker. 19" är snyggare enligt mig men, klart att komfortmässigt kanske det är något skönare med 18". Har dock inbillat mig att skillnaden där är hårfin. //Marc |
|
|
Hejsan! Har nyss lagt på 19" x 9.5" breda bakfälgar med ET 20 och med 275/30 däck. Detta gick dock INTE fritt utan jag har kantkänning i skärmkanterna. Så välj 265/30 däck istället för att vara på säkra sidan. Bara ett TIPS! Jag har en E39 523iM. /Linus |
|
|
El Weeman: Konstigt att du får problem för på M5 så sitter ju 275/35-18 på 9,5x18 ET22 och det är inte i närheten att ta i. Rullomkretsen för 275/30-19 och 275/30-19 är mer eller mindre identisk och skillnaden på ET också försumbar. Är din bil sänkt utöver M-sportchassit? ___ //Ulf |
|
|
Hej. Mina skärmkanter är valsade, vet ej om det är orginal på 540- 99, och jag har 265 bak och det är nära gränsen, anser jag i allafall.......Robban |
|
|
Hej! Nej min bil är inte sänkt. Kanske är däcken som är annorlunda designade eller annorlunda hjulinställning. Det är inte mycket det tar i men lastar man folk och kör i gupp eller liknande så hör man att det tar i. /Linus |
|
| ja tror fasen d blir 18" bara...mer komfort då,d är faktikst mest en bruksbil...tror d blir 235 or runt om eller nåt.. | |
|
Jag satte på mina nya M6 fälgar idag. 18" 8,5 235/40 runt om. Hoppas det inte kommer mera snö. Länk |
|
| Tjoo ja nu äger man 19" m6...köpte dom av Marc_M.är helnöjd me dom:)bara all snö kan försvinna nån gång då:( | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.