|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Finns det några eftermarknadstakvingar till e39 Touring, hittar bara till sedan? Såg någonstans här på forumet att den kostar dryga 2000:- på Bmw, var väl kanske inte så dyrt men skulle vilja veta om det finns några alternativ | |
|
Jag föll direkt för vingen!!! Nog var den dyr , men så snygg!!! Länk Mvh Acs-Schnitzer |
|
|
lånar tråd : E36 touring vinge sökes beg el eftermarknads |
|
|
snygg bil toller! Den där "vingen" är köpt på bmw? fick en prisuppgift från bmw i Skellefteå idag, 2330:- |
|
|
Ja den är köpt & monterad på Bmw där den även lackerades, Lite dyrt blev det nog men som sagt, det är få vingar som den här. Jag är inte mycket för sådant, men utan vingen så blir det ingen hel bil liksom!???Förstår du? Har set några kopior faktiskt men dom hade problem med formen & det stod det även i annonsen!!Jag är nöjd i alla fall, hoppas du finner det du söker, billigt kan bli dyrt!!!Trotts allt den sitter ju ganska synligt, minst sagt!! Satte även dit en "liten" läpp på bakluckan, en firma i Tyskland sålde den!! har inte sett den någon mer gång! Riktigt snyggt ihop!! Mvh Schnitzer |
|
| t blir en sån vinge...nu blev jag nyfiken på den läppen du har, har du nån bild och nån länk till firman som säljer den? | |
|
Ska rota igenom datorn!!! Men jag tror länken är borta! Jag hittade den på ebay.de för 1 år sedan men har inte sett någon sedan dess!! Men som sagt jag ska leta, kanke hittar jag kvittot på kontoret... Mvh Schnitzer |
|
|
Jag vet vart det finns... /Daniel |
|
| till e36??? | |
|
Nej, det var till E39.. Men jag kan försöka kolla upp det.. /Daniel |
|
| tackar | |
| Vars finns det då? Och har du lust att lägga upp någon bild toller, vore nice... | |
| Är det någon som vet om en vinge kan göra att det drar upp mindre smuts på bakluckan? Den blir ju smutsig direkt efter man har tvättat bilen. | |
|
BMWs egna vinge hjälper inte mot smutsen på bakrutan. Jag frågade verkstaden och de att att det var bortkastade pengar. "BMW six appeal" |
|
|
Okay!!! Men alla bilar kan bli smutsiga & jag tror knappast Bmw´s spoiler på bakluckan (kombi) är framtagen för att lösa smuttsproblemen!! Lika lite som någon annan typ av spoiler som går under begreppet "styling" löser om bilar blir smutsiga eller inte!! Jag föll för spoilern av rent andra skäl nämligen att den är ursnygg!!! Sen kan man väl tycka att bilar lätt blir smutsiga mer eller mindre, men det är ju hela tjusningen med att hålla en bil ren & fin. Har man bara ett bra lackskydd så är ju bilen enormt lätt tvättad. Länk Mvh Schnitzer |
|
|
Så bra då!! "BMW six appeal" |
|
| Inte hittat länken till den lilla läppen än ? | |
|
Hittade till E36 Touring! Jag har letat länge efter en till min...... Länk Man kanske skulle beställa :) |
|
|
har sett den med men den ser så kort ut skulle vilja ha en som liknar den här; Länk ingen som vet ?? |
|
| Enligt UPS så får jag ett paket på torsdag..... ;) | |
|
Ursäkta trådlyftet! Har precis köpt min första bmw, en 525 touring 02'a silver. Är intresserad av takvingen MEN med orginalfronten (ej Mfront ) så tycker jag att det ser illa ut. Så till frågan, den fronten som du toller har, vart har du fått tag på den? Är det bmw orginal? Mvh//BMW Rookie |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.