|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
berg35: Exempel ang fet fälg? //Palle |
|
|
Är det inte Antera som har någon 20"- eller 21"-fälg. Men allvarligt talat så var bilen jävligt snygg. Önskar jag hade haft råd med sådana fälgar till min pärla. mvh Berg "Rekordbrännare dömd till två år i Eslöv" /läst i SDS |
|
|
berg35: här har du ex på feta fälgar Hartge 20" Länk //Palle |
|
|
Mycket fetare än går nog inte att få på en "normalbil". mvh Berg "Rekordbrännare dömd till två år i Eslöv" /läst i SDS |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Captur Intens II-19 |
berg35: Inspekterade "hästkärrehjulen " förra veckan, ser helgrymt ut,men är nog lite to much i min smak. men det krävs i princip njurbälte för att åka i bilen enl.bug som äger bilen. Han funderar på att ev sälja byta mot nått annat sa han. för övrigt en snyggt stylad bil. MVH Hasso |
|
Jo jag är beredd att hålla med om att det kanske är lite "too much". I vanliga fall tycker jag att allt större än 18" är för stort, så jag blev förvånad över hur snygga 19":arna på 330'n var. Hartge fälgarna var verkligen feta, men jag tycker att det hade varit snyggare med någon storlek mindre fälgar. mvh Berg "Rekordbrännare dömd till två år i Eslöv" /läst i SDS |
|
|
Visst är hjulen stora... ;) Om någon är intresserad av att köpa dem alt byta mot 18" så är det bara att höra av sig! (Jag är extremt kräsen så det får inte vara vad skit som helst om vi skall byta!) Länk En så pass sänkt bil som detta är tillsammans med dessa extrema hjul är lite för sportigt för mig.. tycker att bilen ser grym ut men det är lite för opraktiskt när man skall ut i skogen med hunden och därmed är ute på Närkes mindre underhållna vägar :\ (grusvägar) 18" blir nog lagom svampigt.. ;) Kan tillägga att den som vill ha dessa fälgar måste vara beredd till vissa modifieringar för att ens få in dem i hjulhusen överhuvudtaget! BMW Bug -Schnitzerbumse utan extra flås- |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.