|
Sida 5 av 5
|
|
|---|---|
|
Vid testet mot flåklypas chipade 3.2a var den helt orginal. Nu är det slutdämpare, kolfiberinsug (gruppe m) och chip (turbocenter) som är på bilen det är inte så mycket mer som är gjort med bilen, din är väll mer moddad än så, vill du fortfarande köra så står jag till förfogan vi kan väll kalla rejset cados m3a vs pg_ices m3a ;) Man behöver väll inte vinna jämnt ;) |
|
behrozosogh |
ok pg_ice jag e på. Catch me if you can.. De tår du trampar på idag,kan ha samband med den röv du slickar imorn |
|
pg_ice: Jag har en 3.2 :) fast orginal. skulle vara kul att testa mot en 3.0 Bor i Örebro. |
|
pg_ice |
cado: det har du rätt i kul att få det dokumenterat på film om inte annat. vad hade du för 100-150 100-200 tider innan trim grejorna? |
|
Pg_ice Tiderna som jag har är tagna med Racelogic innan trimmet ca 12sec 100-200 och 4.5 sec 100-150 Så jätte stor skillnad är det ej. Alla tidder mätta med racelogic Vi har tillgång till Racelogic, det kanske är av intresse att få sin bil uppmätt av utrusning som bla Täkninkens Värld använder sig av ;) Går inte att jämföra med tider tagna med klock ur, Man får upp en logg som vissar bla acc var 10 km/H |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.