|
Sida 4 av 5
|
|
|---|---|
| cado: Visst vore det de !!! hehehehee.. | |
|
Komm upp hit då och vissa vad du har som pg_ice ska göra istället för att snacka massa strunt på internet. Är du kanske så kallad internet rejser??? All heder till pg_ice men till dig sicken mupp |
|
behrozosogh |
Tja! jag bor i Linköping om nu nån känner o köra mot en orginal 3,2a?? så kan vi filma kalaset oxå. Catch me if you can.. De tår du trampar på idag,kan ha samband med den röv du slickar imorn |
|
cado: För det förta: om du inte fatta att jag va ruskigt ironisk så har du inte mycket i pärat!! För det andra: så förstår jag inte ditt fullständigt vridna inlägg. Sånna som dig kan få villken bmw entusiast som helst att höjja ögonbrynen och undra vad du själv är för en mupp. Förstår bara inte vart problemet ligger. Åker inte en massa mil för att köra mot en m3 e46, Sånna har vi gott om där jag bor. Menade inget illa som jag nu hoppas du förstår, men fattar då inte varför du brusa upp. Skit samma. |
|
|
Jag brussar inte upp du har inte sett mig uppbrusad än min vän!! Är bara så trött på IRONISKA muppar som ska göra sig lustiga på andras bekostnad. Vi sitter här och disskuterar och du kommer med din spydiga kommentar som att du ska spöa oss alla, antigen så bevisar du det eller så håller du truten. Gå och göm dig!! |
|
|
cado: Hahaha. Du är ju sjukare än jag någonsin kunnat ana. Nä du verkar vara allmänt butter som person så det är nog du som ska gå och gömma dig. Tål man inte lite ironi och skojj ibland då måste man ha allvarliga problem. Tycker bara mest synd om dig. Bara för att du har en e46 m3 är du inte killen hela dagen. Kör mot en e92 m3 istället om du är så fruktansvärt säker på att du drar vilken bil på denna jord. Ta och skärp dig lite nu och gå i terapi!!!!! Mvh |
|
|
Nu ska vi inte bråka.. Lite offtopic,men hur står sig min M5-2003 (supersprint-sportavgassyetm) annars org mot en E46 M3...Fler pollar,mer vrid,men oxå mer vikt!! Nån som vet....Vet att det fanns nån video där dom jämförde M3e46 vs M5e39.. Någon som testat? |
|
pg_ice |
Fritte525 har man vunnit tillräckligt mycket så blir man kaxig och dryg och har svårt att ta skämt om det man brinner för. fråga mig jag vet ;) alla märker väl att du skojar så det är inget att hettsa upp sig över. jag vet att jag kör ifrån Cados E46a så det är skillnad då kan man vara kaxig ;) haha |
|
Orkar inte komentera dig längre Fritte25, tack å hej! Pg_ice Heheh självklart kommer du vinna så länge det inte är fritte så är jag nöjd :P |
|
|
Bianca Du är vassare än en m3 e46. |
|
|
pg_ice Hur många hk har du nu i din bil, jag tänkte med dem mods som du har gjort??? Har du bänkat igen?? |
|
pg_ice |
Bianca: M5an tappar allt i starten men håller samma avstånd till M3an sträckan ut. Länk |
pg_ice |
cado jag har fått tillbaka toppeffekten så nu verkar allt som det ska. den la ju av efter 6400rpm förut. nu lägger den väl av nånstans runt 7000 över 300hp måste det vara annars blir jag grinig ;) ska bänka så snart som möjligt så man slipper spekulera. |
|
Oke great! Ser verkligen fram emot vårt lilla rejs ;) 1 april ställer jag på bilen sen är det fritt fram å komma med en datum ;) |
|
| Finns andra videon på youtube så visar andra resultat,men i grund o botten är båda bilarna rätt så jämnsnabba,men ju högre fart,innebär fördel för m5e39 | |
|
Hade tidigare en m3 3.2 -coupe-98 (SMG) och jag tog ett race mot min polare som då hade en 95:a 3.0 Båda var org och vi körde rullande start från 50 km/h..Och visst är det skillnad på 3.0 vs 3.2.....Den är inte jättestor men tillräcklig för att man ska märka det.. |
|
|
Min pappa är starkast! :P |
|
| swe-boy:Hur vet du det? | |
|
Det är just det som är de "roliga" i det uttalandet.... meningslöst precis som de andra i denna tråden. Om jag ska svara själv på topicen så kan jag sätta min högra hand på att det skiljer avsevärt på bilarna. |
|
pg_ice |
Cado om jag inte får 20k över till andra kammar och kolfiberinsug så är det lika bra att vi skippar testet. slagen på förhand :) jag tyckte du lät lite för självsäker haha Cados M3 E46 efter lite snokande i forumet. 100-150 4.2 sec 100-200 11.4 sec det där är inga tider en original M3 E46a fixar. jag såg att du även körde med kolfiberinsug så då borde du väl ha runt 360-370hp. att köra mot trimmade M3 E46or är nog bara dumt om man inte gillar att bli förnedrad ;) så behrozosogh! du bodde i linköping och hade en 3.2a det låter som mer sport jag hör av mig så kan vi ta ett test om några veckor |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.