|
Sida 3 av 5
|
|
|---|---|
|
Sorry fel länk ;) Här är den rätta. Länk |
|
|
Cado, roliga tider. :-) Det där racet var mellan 70-230 km/h på mätaren. pg_ice. Kör mot Cado vid något tillfälle, jag ska sälja min bil så snart som möjligt. Flåklypa |
|
pg_ice |
"fy fan" :) japp det där var ju dött lopp är din E46a helt original Cado? västerås ser jag då är det väl E18 som gäller bara snön försvinner så kan vi spika en dag. |
pg_ice |
startade ni på 2an? |
pg_ice |
ähh glöm det jag hör att det är spiken från 2an till 4an. läste även att E46an är helt original. |
| e18 som gäller ska vi säga om si så där 2-3 veckor ta med dig en polare och kamera ;) | |
|
Flåklypa Minst sagt ses i sommarn ;) |
|
pg_ice |
låter bra vecka 16 isåfall då är jag ledig hela veckan. Brum brum! |
pg_ice |
saxar från ett mail från tidigare ägaren av M3an så jag får väl lita på det ;) "Har även kört mot M3 E46 och jag var en halv billängd efter" |
| Oke kannon v16 it is ;) Hör av dig genom pm eller här i tråden, så kan vi ta en fika också efter rejset för att lungna nerverna ;) | |
| Vem kommer mail ifrån är det din bil det pratas om??? ISF tuff rejs lär det bli. | |
|
Pg_Ice Tyvär den som möter Cado för möte mig oxå specielt i 100-200 intervall,gillar den faktiskt ha ha.. Mvh |
|
pg_ice |
japp Cado mailet är min M3a från förra ägaren innan jag köpte den. så här lät det också. "du drar en 3.2 lätt" det var då det nu är det lite mer HP än vad det var när jag köpte den :) ska bli skoj att testa men jag föreslår att vi tar det nån tidig morgon så det är fritt fram. det vore ju trist om man stötte på nån volvo ;) och fick bromsa. |
|
Ha ha....skön f.d ägare. :-) Flåklypa |
|
pg_ice |
optimist om inte annat :) |
|
Ser ingen annan utväg än att cado tar hem segern med Mer än en halv billängd. Ingen 3.2 som kan dyka upp också så att alla ser att en 3.2 är snabbare, har svårt o tänka mig att bmw uppgraderar motorn till en sämre variant. När gustaf arrangerade m-träffen förra sommarn, så sökte han ju både orginal 3.0 och orginal 3.2. Körde inte dem bilarna mot varandra då? |
|
|
För att hålla fart i tråden!!!!! Jag kanske också skulle dyka upp och pisska upp er allihopa ;) |
|
|
Sandiis. Det dök aldrig upp någon 3.0a, däremot 2 stycken 3.2or. Flåklypa |
|
|
Pg_ice det är bara att höra av sig när du känner dig redo så kommer vi att ordna något ;) Fritte525 Du är välkomen det vore kul och bli förnedrad av en 3.0 ;) |
|
|
Här piskas det ordentligt faktiskt.. Flåklypá dyker du oxå upp med din bil innan du säljer den ? Inte ska du sälja den utan att köra emot mig :) Mvh |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.