|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
får du plats med en dubbel din i en e39a? har för mig att de sägs att den tar i luftkanalen som går bakom?... Funkar de att koppla en "vanlig" cd till bilens elektronik o få en multiratt att fungera som vanligt, volym + -, Skipp <-- --> ?? |
|
| Det grå men du måste ha adapter kablar för att få det att funka. | |
|
Jag fattar inte varför adapterplattan måste vara så konstigt utformad... den e ju ful. Bara om man tar av panelen på stereon kan man fälla ner luckan, men ändå syns en del av stereon. man kunde ju haft hålet till stereon i den undre delen och typ ett fack i den övre som man kan fälla luckan över... perfekt att ha mobilen i. Det vore ju perfekt. Kör miljövänligt - kör BMW diesel!!! |
|
|
Kan man använda originalluckan (i mitt fall trä) på DIN-ramarna? Jag står inför valet och kvalet att på något sätt få digitalt ljud i min e39. Nu har jag en Business-bandare. Problemet med DIN-stereo och ram är ju att det är så vansinnigt fult i en E39! Kunde man behållt träluckan vore det ju aningen bättre. ------ BMW CS #04839 |
|
| Länk | |
|
Kanske varit uppe i ngn annan tråd men: Det finns monterings-kit för dubbeldin där man modifierar/kapar upp luftkanalen och monterar dit en plåt där , då passar "alla" dubbeldin apparater som finns på marknaden Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.