|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Hej på er! Jag undrar om det är någon/några som har bilder på hur det ser ut med en vanlig bilstereo på en E39. Jag sitter nämligen på att välja mellan att sätta in min 9mån gammla Sony BT5000 i den nya touringen. Fördelarna med min Sony stereo är att jag får blåtands handsfree i bilen via stereon men jag vet inte om det kommer att förstöra intrycket av kupén som känns väldigt rätt med originalstereo. Om jjag skall behålla orginal måste jag byta till en Buissnes CD då jag i dag har en reverse kssetbandare. Vad tycker ni som har gjort en liknande operation? Blev det bra, ser det snyggt ut & har någon bilder? /Ian | |
|
Länk Så ser det ut i E39. |
|
|
Ok. Men det finns det fler olika varianter av ramen? Någon som kanske har en plåt på en med stora kliman kanske? |
|
|
Det finns flera olika utseenden på dessa ramar. Ska se om jag kan hitta lite bilder åt dig. |
|
| Jag tycker det blir fruktansvärt fult att göra sådär men man har ju olika smak. | |
|
Man har ju inte så mycket val om man inte vill behålla taxiradion. En shysstare ram borde lösa det hela. |
|
|
christoffer gåna lite bilder om du har. Henkez. Det är just därför jag efterlyser bilder på dyliak montage. Vill inte lägga ut 1600:- på att få allt att lira med ratt styrningen så blir det stryk fult. Då kan jag lika gärna handla en "taxiradio" med CD. En till fråga är det några av original sterosarna som har aux ingång för extern ljudkälla och är det nårgra som klarar MP3 som passar i E39? /Ian |
|
| är det bandare i bilen idag? | |
|
Om du har pengarna så kan du köra en dubbel DIN ram och monteringskitt men då måste man också hitta en 2xDIN radio. Länk Jag har själv inte någon erfarenhet av produkten men den ser ju bra ut på bilderna :) |
|
| För att ha Ipod i bilen så är ju Icelink det vanligaste tillbehöret .... Länk | |
|
Jo Delorian det är bandare. Du såg ju den igår =) |
|
|
Här är några: Länk Länk Länk Länk Mvh Ubbe |
|
|
I taket Länk kanske. Nej då, men montering vid vänster knä kanske går eller under förarstolen? Last night I dreamed I ate a ten-pound marshmallow, and when I woke up the pillow was gone. |
|
| Jag har varit inne på att montera en dubbeldinstereo i min bil. Har t.o.m köpt en monteringsram på ebay. Tyvärr så är det tydligen inte bara att sätta in en sådan i E39 eftersom det ska vara för trångt bakom stereon så att man är tvungen att göra nåt ingrepp i ett ventilationsrör för att få plats. Jag har varit för lat för att kolla själv än så länge men det finns en tråd om dubbeldin här på forumet. | |
|
hmmm.... det verkar som om att det kommer att bli en business rds. de ramarna som jag har sett hitiks verkar inte riktigt bil snygga. Men man får se vsd som händer /Ian |
|
|
Kaptenlöjnatnt.. Stackars våldförda E39 man börjar fråga sig lite när det behövs tre gps:er i en snutkärra. På SSRS har vi bara 2 av allt. denna kärra ver ha minst 3 av allt.. |
|
|
Javisst är det sorgligt vad dom klämt i bilen men det är ingen riktig polisbil. Last night I dreamed I ate a ten-pound marshmallow, and when I woke up the pillow was gone. |
|
|
näe jag märkte det när jag kikade in på den hemsidan. Det verkar ju idessvärre inte heller var den enda roliga bil som har råkat ut för detta ödet heller. |
|
|
Finns det någon i Sverige som har dessa till salu.? |
|
|
Här t.ex: MDS Länk |
|
| Tackar finnubbe men den jag söker är för dubbel din , har en pioneer som jag tänkte slänga in i bilen. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.