|
Sida 5 av 14
|
|
|---|---|
|
kul race.. så glad för bmw:s skull.. som sagt så måste bmw göra något åt topphastigheten och sen är vi med i leken på allvar :D idag visade mclaren också att dem itne är så starka som dem flesta trott men ferrari däremot är verkligen på topp.. kommer bli riktigt svårt att hänga med raikonen i år.. btw: bmw:s bil är i alla fall överlägset snyggast :p |
|
|
F-n missade kvalet! Hur kunde jag....Kubica kvalade tydligen in som numero 1..Yahoooo :) Gissningar i loppet på pallplatser vore kanske på sin plats nu.. 1.Kimi. 2.Massa(eller så gör han som han brukar, dvs kör ur eller kvaddar) 3.Kubica Ifall Massa inte kommer imål blir det nog Hamilton som tar över 3:dje platsen :) Mvh Janne. |
|
|
MIssade också kvalet. Pole position?!? Kul och överraskande! (och en ordvits på köpet :) Måste läsa på lite mer innan jag tippar. /Lars Don't adapt to the road. Be the road. |
|
|
Janne T: Hur kunde du missa kvalet???? Som tur var spelade jag in kvalet då vi hade en liten Bmw träff idag som blev väldigt lyckad. Min placeringar kommer senare i kväll men en sagt kan jag säga Kimi kommer in på pallen och Massa kommer 2 eller 3 plats. Som sagt mina gissningar kommer först senare i kväll. |
|
|
Klockrent av Kubica!, blir spännande att se hur mycket bränsle han har i tanken....tror dock att Kimi tar hem segern. 1. Kimi 2. Kubica 3. Massa //Anders |
|
|
starre: Jo...jag kom på att jag hade "lovat" 523:an att byta olja idag ;)+så blev det lite tvätt av vagnen också mm. justeringar,så att jag missade kvalet var ju lite bilrelaterat iaf(dålig ursäkt,man SKA ha koll på F1 tiderna .punkt.) Ett spännande race kommer det att bli... Mvh Janne. |
|
|
Gissar vi bara topp tre nu helt plötsligt? Lite mesigt va? Topp fem minst tycker jag, eller ännu hellre topp tio. Så det är bara att komplettera listorna grabbar. Här kommer min: 01. Kimi 02. Kubica 03. Massa 04. Hamilton 05. Heidfeld 06. Kovalainen 07. Trulli 08. Rosberg 09. Coulthard 10. Vettel Svårtippat den här helgen med sanden och bankaraktären, m.m. (inte för att det gick så bra föregående helger, host, host...). Massa är ett osäkert kort, men förra årets vinst och det faktum att han borde ha skärpt till sig vid det här laget talar för en hyfsad placering. Tror annars att loppets många omkörningstillfällen kan gynna ungdomarna, förutsatt att de håller sig på banan. Sätter Bourdais och Glock som bubblare. /Lars Don't adapt to the road. Be the road. |
|
|
Alright larsssss :) Håller med dig från platserna 4-6.. om nu inte Massa gör någon "fadäs" då.. Mer gissningar blir bara jobbigt ;) Mvh Janne. |
|
| Bara att gratulera BMW och Kubica till första pole position! Grattis! | |
|
Här finns en av de bättre länkarna för er som vill se hur banan går i dagens lopp: Länk |
|
|
Här kommer min tippning: Robert Kubica Kimi Räikkönen Heikki Kovalainen Nico Rosberg Jarno Trulli Varför denna tippning jo i första kurven viker Hamilton in i Massa då ingen vill ge sig......... |
|
| Kom igen nu Kubica, hoppas han får stå på pallen. | |
|
Jaja 3:a och 4:a är inte illa. FLAYEN |
|
|
Bra kört av BMW! Synd bara att Kubica missade starten..kändes ju inte så bra att Massa blåste ifrån sååå på direkten.. Nu leder BMW konstruktörs VM hur som helst..det tar sig :) Mvh Janne. |
|
|
Vad tror ni om helgens drabbning? Kommer BMW att göra lika bra ifrån sig detta race? Dallas Länk |
|
|
Jag tror så här innan kvalificeringen idag att Ferrari blir otroligt svårslagna som vanligt,men sedan så hoppas jag på BMW....så bättre resultat än tidigare för båda BMW Sauber förarna tror jag på...med litet övertag för Kubica. Men just nu kan man ju inte gissa något mera egentligen :) Blir intressant att se nu på kvalet hur det utvecklar sig... Mvh Janne. |
|
|
Bmw i topp på träningen iaf med heidi, ska bli kul att tippa lite senare idag! Mpower |
|
|
Mina tips då: 1.Kimi...Klar vinnare! 2.Massa 3.Kubica,hoppas innerligt att han "tar" Massa i starten,men det blir ändå svårt att slå Massa i racet...tyvärr. Hoppas det bara inte blir en incident innan första kurvan med då Massa :/ 4.Alonso 5.Hamilton 6.Kovalainen Tyvärr så tror jag inte Heidfeld kommer bland topp 6,men jag hoppas ändå... Vädret bl.a. kan naturligtvis ställa till det en hel del,men man kan väl tro på ett torrt race i morgon :) Mvh Janne. |
|
|
Ok...ingen som har andra tankar i racet i morgon? Mvh Janne. |
|
|
1 kimi 2 kubica 3 massa 4 heidi 5 hamilton 6 alonso 7 kovalinen Antingen kommer massa högt eller utanför topp 8 medans heidi kommer köra upp sig tror jag, och jag tror mclaeren är mediokra imorgon. givetvis är man lite partisk i röstningen om BMW men det är riktigt kul att det går bra för dem :-) Några andra tippningar redan ikväll? :-) Mpower |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.