|
Sida 13 av 14
|
|
|---|---|
|
Råkade somna 10 min innan racet, men jag trodde i min enfald att tv6 skulle sända loppet i repris kl 14.00 men icke då... Suger rejält då det tydligen var ett händelserikt lopp och Kubica på en fin 2:a plats. |
|
|
Samma här...missade starten pga lite för "roligt" kvällen innan s.a.s och skön säng ;).... och missade därför minst 10minuter :( Blev ju lite incidenter i första kurvan förstod man när Hamilton var så långt ner och Kubica var i täten när man slog på :) Jaja...Alonso etta och Kubica tvåa med Kimi på tredje plats var igår inte helt enkelt att tippa. Mvh Janne. |
|
fredde 7 |
bästa i år!! De tre som var på pallen idag är enligt mig de tre mest kompletta förarna 08:a |
| synd bara att heidfeld inte varit så bra om han kan vara | |
|
Tog startkablar på min gamla motorparabol i vips så fanns DSF i burken igen:)) och en sändning som startade kl 1800 passade mig klockrent. Mvh/Micke Lindberg Min tii Länk |
|
|
Jag spelade in Formel 1 och såg det strax efter det slutade, perfekt då kan backa och spola över reklam. Som sagt ett av de bättre racen och riktigt kul att titta på:) |
|
| Visat backar och visar dom två sista loppen på tv6 Länk förhoppningsvis direktsändning | |
|
Ok,gott så...har ju samtidigt en känsla av att det här var "planerat" så att den nya kanalen marknadsförs på rätt sätt till "nästa säsong". Men BRA och helt riktigt som det blev nu iaf... Mvh Janne. |
|
|
Tja,det var ju inte det mest spännande racet.. Massa hade inte en suck,Kimi försökte, men han hängde inte heller med Hamilton.. "Stallorden" var ju väntad... Spännande till Brasilien dock... Massas "hemmabana" och Ferrari brukar!? ju vara bättre än Mclaren där...Iaf så MÅSTE Ferrari vara det om det ska bli "lite tävling" av det hela :) Mvh Janne. |
|
fredde 7 |
ok..vem hoppas ni på som världsmästare 2008? För min del är det 50/50....hoppas bara på ett sjukt bra race. Både Massa och hamilton har ostabila nerver så det är som upplagt för dramatik. |
|
Jag hoppas på Massa nu när Kimi inte är "på topp",vete väl f-n vad som har "hänt" med Kimi, men sådär superbra har han ju inte kört totalt sett,han har lite svårt med Feraribilen helt enkelt(iaf i början på loppen)...eller så har han inte lyckats få fram de inställningar som hans körstil kräver i årets Ferrari,eller något annat svårförklarligt..Jaja. Undrar t.ex om det inte vore bättre för Kimi om en viss "Herr Schumacher" inte var så inblandad i Ferrari som han dock är :/ Hamilton då?>>>Nja.. han kör för fult(gjort en del "fula grejor" i år bl.a.) och Mclarenstallet är inte mitt favoritstall helt enkelt.. Mvh Janne. |
|
|
Ja nu försöker man (Mosley) att ta bort de mest spännande momenterna i F1! Bara ett förslag, men ändå: "...IA's announcement last week of a tender for a single engine supplier starting with the 2010 season provoked a knee-jerk reaction from the team bosses affiliated through FOTA, the Formula One Teams Association...." Historielöst! |
|
fredde 7 |
ser rätt spännande ut inför dagens race..som upplagt för folkrace med både massa o kimi före både hamilton och kovalainen. |
| har en känsla av att hamilton kan sabba titeln igen | |
| Det vore helt otroligt men inte omöjligt om Hamilton skulle snubbla på mållinjen två år i rad. Svaga nerver har han visat att han har så det är upplagt för en riktig rysare som man inte får missa. | |
| Ja, till och med tidsträningen var riktigt rolig att se! | |
|
Vart hamnade Kubica och Nick i kvalet? Ikväll sitter man och håller på Massa! |
|
|
Ferrari är alltid Ferrari som gör vad som helst för en titel. Det skulle inte förvåna mig för fem öre om kimi "råkar" köra på hamilton i första kurvan. Eller har dessa stall företeelser inom Ferrari försvunnit i samband med schumachers avgång? Livet börjar vid 3bar min bmw 324td hemsida Länk |
|
|
Clubsport: Länk |
|
| Massa vinner VM!!!!!!!!!!!!!!!!! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.