AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Z-Serien
5.081

Ang Z3 / BMW mentaliteten.

Sida 3 av 3
mr
167
mr irwing
E39 M5 calypsoröd
E38 750 -95
Jag tycker faktiskt 1,9an är en mycket trevlig motor till z3an. Varvvillig motor med lagom effekt till en cab och drar rätt lite soppa. Är man ute efter att åka fort köper man väl en coupe´. Jag fattar inte vad man ska ha 321hk till i en cab, helt onödigt i min mening men en z3mc däremot hade vart mumma.
bo
190
boopidoo
Z3 2,8 Roadster -98
"Då hade man ju med 140hk haft största motorn och alla hade sett upp till en...(o;"

Jag fattar inte det där. Skulle man se upp till en person mer bara för att den personen har en bil med större motor?
Co
972
CompactK
BMW 118iM (F20 LCI) -17
BMW IX1M -2025
Anmith: Man kan ha Z-träffar utan bankörning...jag har varit på några träffar och tycker det har varit helt underbart. Vi har snackat och ätit en bit mat och kört en liten runda. Du får gärna hänga på mig och Gunsnroses någon gång, trevligt o bara träffas och snacka lite och titta på varandras bilar.

Mvh
Kristoffer

Bilen =)
Länk
Visa användare
61
soomg
Z3 Roadster 2,8 -99
CompactK: jag hänger gärna med också om det går bra. Avstår också från bankörningar.

Jag såg för övrigt en silver-Z3:a i Dösjebro i morse och det kändes avigt att inte ha ställt på sin egen ännu. Men till helgen kanske det blir premiär.

/Östen
an
259
anmith
X4 20i (G02) 2019
CompactK

Jag hänger gärna på, jag skickar min e-mail adress till dig så kan du kanske göra en maillista för oss Skåningar!?
Anmith; Hur ska det gå, nyligen skulle du göra dig av med din bmw? Återigen talar du emot dig själv... =)
Be
1.902
Beppo
M roadster -00
Tesla Model Y Performance - 24
Tesla Model 3 Performance - 21
Audi A3 1.8T - 03

"Jag fattar inte vad man ska ha 321hk till i en cab, helt onödigt i min mening men en z3mc däremot hade vart mumma. "
Alla är vi olika. Jag tycker att det är jättekul med fordon som accelererar kvickt. Och det går alldeles utmärkt att åka fort med taket nere också, så jag förstår inte det onödiga med det hela heller...
an
259
anmith
X4 20i (G02) 2019
tvesolva; med tanke på din bild så omvärderar jag min fördom "unga killar med bakvänd keps" (o;
Så länge jag fortfarande äger bilen så är det klart jag använder den om vädret tillåter, jag kanske tom ångrar mig när det blir sol och behåller den!
gu
219
gunsnroses
Z3 3.0 Coupe -02
Monobike: Jag försöker övertala mig :) 5 av mina närmaste vänner har nämnligen tagit mc-kort och köpt en sporthojar och tänkte bege sig ut på resa i sommar, en hojresa. Sedan har dom legat och pressat på mig nu med men jag tror faktiskt att det kommer sluta olyckligt för min del med så lite däck mot asfalten, jag älskar ju att dra på och låta adrenalinet flöda lite och en självmordsraket är det sista jag behöver egentligen.

anmith: Jag ska säkert ordna ett träff i sommar igen med CompacKt och då är alla zätor välkomna! Vi hade riktigt kul sist!

-----------------
Bilen: Länk
Anmith; Det är jättekul att höra att du har ångrat dig och tagit ditt förnuft till fånga - bra att du lyssnar till dig själv och inte till vad andra tycker! Ärligt talat.

En bil behöver, som jag tidigare har nämnt, verkligen inte vara utrustad med den största motorn. Jag själv kör en bil med 140 hk och är allt annat än missnöjd, att vissa tycker det är löjligt med en "fyra" är verkligen inget jag bryr mig om - så pass säker i mig själv är jag att jag köper en bil för min egen skull.

Synd bara att du beter dig som du gör, vad har denna tråd med mitt utseende att göra!?

Hur gammal är du!? - 47 veckor?
Sådär, Anmith - nu är bilden ändrad! Om du vill kan du få låna min mössa; den hjälper mot blomkålsöron, dessvärre inte mot fetma...
an
259
anmith
X4 20i (G02) 2019
tvesolva; lägg ner detta tjafset!

Du är 23 och har ägt 5 BMW = 1/år sedan 18???
Hade du gillat bilen så hade du väl inte bytt så ofta eller?

Har inget emot ditt utseeende, jag menade huvudbonaden!
Japp, vi lägger ned. Fem BMW, mycket riktigt. Men då ska du veta hur många SAABAR jag ägt... =)

Visa användare
2.480
Highway Star
BMW 523iA -98
BMW 520i Touring -98
Hehe :) svar på tal ...
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.