|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Har beställt 120d enligt nedanstående spec. 300 300 Alpinvit Klädsel LWSW LWSW Läder Svart Utrustning, paket 337 M Sportpaket 710 M Lädersportratt 715 M Aerodynamikpaket 775 Individual innertak i antracit 520 Dimstrålkastare 704 M Sportfjädring 2MG M Dubbeleker 207, 17 339 Shadowline högglans 481 Sportstolar 7AX Advantage i komb. med M Sportpaket 473 Armstöd fram 530 Klimatanläggning 493 Förvaringspaket Utrustning, fabriksmonterad 470 Barnstolsfästen ISOFIX 441 Rökarpaket 663 Radio Professional 676 Hi-Fi högtalarsystem 534 Klimatautomatik 540 Farthållare 563 Belysningspaket 521 Regnsensor 522 Xenonstrålkastare 249 Multifunktionsratt 420 Solskyddsrutor bak 6FL USB-anslutning 235 Dragkrok med avtagbar kula 4B3 Interiörlist - Aluminium accentslipad Utrustning, eftermonterad 1-serie Lastbågar Jag tror den kommer bli fet! Var osäker som tusan på vit färg. Det stod mellan Den blåa m-färgen och vit. Tyckte vit var lite snyggare, samt att man sparar 6100 kr. Kalaset skall gå på 317,5', detta är 10' rabatt + den kampanj rabatt som adv. i kom. med m-paket kommer med. Vad tycker ni? Mvh | |
|
Utrustningen är helrätt! Tycker att du valde rätt färg, den Lemans blåa är väldigt vanlig ute på vägarna. |
|
|
3d eller 5d? 317k kr efter rabatt låter dyrt. Är M-paketet fortfarande gratis? |
|
| Välj till M-eker 208! Annars klockren spec... | |
|
Själv hade jag valt till M-eker 208. Bortsett från det ser det riktigt bra ut! Grattis |
|
| More, kampanjen är kvar men inte lika billig som när vi beställde. | |
|
Det är en 5 dörrars jag beställt. Hur mkt mer skulle det kosta med de fälgarna ni talar om? Företaget jag jobbar på har 3 andra BMW så jag blir den fjärde. Tycker ni jag borde förska få ned priset, och isåfall till ungefär hur mycket? Mvh |
|
| M-eker 208 kostar 6200:- extra. | |
|
Jag tror du kan få ner priset ytterliggare...om du inte har skrivit på villsäga..jag fick ca 25000(inkl adv paket rabatten) + ytterspegelspaketet inkluderat. Fick även med startpaketet som jag tror dom flesta får när man köper en ny bil. Jag är nöjd med denna rabatt med tanke på att min bil är lite billigare en 120d. //Kristoffer Bilen =) Länk |
|
|
Klockren!! Absolut rätt färgval,har en alpinvit o den sticker verkligen ut o folk kommenterar positivt färgen... Pursern |
|
| Kollar själv på 120 lätt begagnad, och VIT. Supersnyggt på den modellen. Vit har kommit tillbaka... | |
|
Det slutade på 314'. Funkar för mig. Någon som har erfarenhet om barnvagnsanvändning i denna bil? Jag har testat en av emmaljungas största och den gick precis in. Vet inte bara vad man bäst gör av liggdelen. (har inga barn än men bra å tänka på framtiden..) |
|
| Håller med alex22 ta med M 208 dom lyfter bilens utseende.Dom tonade bakrutorna är snygga med. | |
| Fick 58.000kr i rabatt. Ta M208, gör sjukt mkt för utseendet! Hade lagt upp lite bilder på min, men det går inte på detta forumet. | |
| När jag kollade på 120 förra året, kunde jag få en ny för 250 tkr och då med m-paket och hela kittet - har de höjt priserna eller vad är det frågan om!? | |
|
tvesovla: Det låter grymt billigt med tanke på att priserna i år startar på 250" för en 120i och för 120d ligger den på 265", detta är dock 5-dörrars men det var det väl förra året också då 3-dörrars väl inte fanns då. fredo; 58 000 tusen i rabatt, det är inte dåligt när man tittar så brukar rabatterna ligga runt 6-10% och jag kan inte tänka mig att du gett mer än 580" för bilen. Var någonstans var detta? Mvh Kristoffer Bilen =) Länk |
|
|
White is the new black! Jag har varit emot vita bilar men svärfar gick och köpte en vit 330xdT och den är verkligen snygg. Om jag beställer en ny 1-serie så blir den vit. Skulle vilja byta min 116i mot en 118d. |
|
|
CompactK; Hade inte BMW ngn kampanj förra året där 1:an gick att få med m-paket för 250? I annat fall gjorde försäljaren på BMW ett stort misstag när jag fick ett anbud om en 120 med m-paket... Kan bara hålla med ang. vitt, tyckte färgen var ruskigt ful i början men nu tycker jag tvärtom - firmabilen är här för att stanna! =) |
|
|
tvesovla: Under BMWs 120i/120d M sportkampanj häste 2007 så fick du en 120i 3d som "ren" kampanjbil under 250'. Kampanjpriserna hösten 2007: Länk |
|
|
häste = hösten =) |
|
| Aha, där ser man! Tack, julleruff! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.