|
Sida 2 av 4
|
|
|---|---|
|
Va inte min kollegas bil såg jag nu.. Sorry |
|
behrozosogh |
oj va sura alla blev. tack för hjälpen iaf .... Catch me if you can.. De tår du trampar på idag,kan ha samband med den röv du slickar imorn |
|
Nej ingen är nog sur, men det är inte första gången en tråd som den här skapas. Blir tjatigt i längden trots att det finns fina objekt till salu. Och kritiken är inte enbart riktad mot dig, utan alla så kallade spekulanter. Som det har sagts tidigare, man får vad man betalar för Mvh Markuz |
|
behrozosogh |
vad tycker ni om den GTn som finns i blocket? är det ingen som har kollat på den? ingen som bor i närheten som kan åka o kika på den lite? skulle va snällt..eftersom jag har 110 mil dit :( Catch me if you can.. De tår du trampar på idag,kan ha samband med den röv du slickar imorn |
|
Det var ju synd att det var exemplar 088 och den hade fått regnrt: BMW 094 :) De bilar det har länkats till tidigare har gett ett mycket trevligare intryck! ///M POWER - När du älskar att köra! mvh B-O |
|
|
behrozosogh: Nä, ingen GT i min smak, tyvärr. Dryga 14000 mil och 145 lax tycker jag låter mycket. Spara 25 lax på den röda 3.O:an eller lägg till 30 lax på den Estorilblå 3.2:an istället. Ett tredje alternativ är att du lägger ett bud på min GT, den finns här i galleriet och på garaget. Mvh Markuz |
|
behrozosogh |
Markuz skicka mig ett PM. sen finns det ju en coupe estroilblå för 132.000 på blocket med..den verkar vara rätt fräsch..nån som vet nått?? |
|
Vad ska ni ha bilen till? Ska ni ha en bil att race utanför korvmojen med eller att busa med på banträffar? För det är väl ingen som planerar att spara den som samlarbil? Jag har en mycket fin 3.0:a och många säger att 3.0:an är lite vassare i motorn även om den saknar lite effekt, som även det debaterats om det är så stor skillnad i verkligheten. Jag har aldrig provat en 3.2:a mer en den som satt in min gamla Z3 M coupe och den bilen var klart mycket piggare, men också mycket lättare. Lägg ett bra bud på min (se min profil), så kan jag kanske köpa tillbaka min gamla Z3 M coupe. Jag måste dock säga att ska man ha en bil för att lufta på bana så får man väldigt mycket prestanda för pengarna på en E36 M3. Köper man sedan en som det lagt lite pengar på väghållning så är det sen upp till föraren om man hänger med modärnare M-bilar eller ej. Ska man ha en bil att race vid korvmojen med så köp en japps sitället, billigare, har turbo och är lättare att trimma och passar bättre med en massa plast krafs, kjolar och spoilers. MVH Richard |
|
|
Markuz, agerar du på samma sätt som du förväntar dig att andra ska agera när du ska köpa något? Dvs alltid betala det som begärs, aldrig reflektera över att förhandla pris? |
|
behrozosogh |
nu kära bmw folket har jag köpt mig min fjärde m3 e36a. jag va o köpte den svensksålda 97a. fy faaan va fräsch den ääär..har inte sett nått liknande. men nu e mina bekymmer över.. det va skönt o få det gjort :D tack för allt hjälp guys :D Catch me if you can.. De tår du trampar på idag,kan ha samband med den röv du slickar imorn |
pg_ice |
bara att gratullera!! upp med bilen på garaget.org så kan vi snacka lite M3 :) min bil här Länk |
|
simon_en: Självklart ska man förhandla om pris, vad man än köper. Men när det gäller en lågmilad bil som M3 E36 vilket är ett ovanligt objekt i Sverige och ett bra pris är satt så är det inget att diskutera. Och nej, jag förhandlade inte om priset på min egen bil. Säljaren hade satt ett bra pris och den var värd det jag gav. Mvh Markuz |
|
Gemini__ |
Grattis till nyförvärvet! Upp med bilder nu som sagt =) |
|
å va ja ska smiska dej/er i sommar;P mvh pezen Länk |
|
|
Denna kommer att finns till salu inom en snar framtid: Bilder: [LÄNK] Bmw M3 96a Individual 2000-01-18 första ibruktagande i Sverge, antal ägare inklusive bilhandlare 4st färg Petrol-mica metallic, ljust skinn ställbar sportratt i höjdled, solgardin i bakruta, digital Acc 2-zons med AUC (sörjer för att skadliga ämnen i ytterluften inte når in i bilen) 9 knappars färddator, vanos bytt till sachs dito år 2002 (20222kr) full service bok + extra oljebyten. Helt orginal förutom Eibach pro fjädrar sänker 25mm fram 15mm bak och gula koni stötdämpare (ställbara).Nyligen lackbehandlad (aug) Bilen är i ett föredömligt gott skick. Pris:150.000:- Vid seriöst intresse & övriga frågor så kontakta ägaren genom hans gästbok på länksidan. mvh/Hertzman |
|
|
Sorry, fungerande länk: Länk |
|
|
behrozosogh bilder? du köpte den blåa på blocket som gått runt 10k eller hur? kostade 155? den såg fantastiskt fin ut...om allt stämde som stod. |
|
behrozosogh |
japp handsfree.. det stämmer. det är i vääääldigt bra skick..allt stämde med den. tyvärr så har jag inga bilder än.. jag väntar med att få på de nya fälgarna (OZ Mito) och gt-läppen (orginal gt-läpp) :D sen ska jag slänga upp lite bilder på den. Catch me if you can.. De tår du trampar på idag,kan ha samband med den röv du slickar imorn |
|
mm snygg färg, få mil...såg riktigt fräsch ut...å ljus tyginredning samt manuell =) grattis till köpet..gick de pruta mkt? |
|
|
Ska man köra på bana fungerar inte skinn, det blir för halt. Men sen är det ju klart en fråga om vad man ska använda bilen till. Har priserna gått upp på sistone eller? tycker det är väldigt många E36 M3:or över 100.000kr i annonserna nu. /Richard |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.