AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
8.246

svårt o hitta en fräsch m3a!

Sida 1 av 4
behrozosogh
hej!
jag letar efter en M3 E36 3,2L coupé.
någon som vet nån fräsch?
tacksam för hjälp!!

Catch me if you can..

De tår du trampar på idag,kan ha samband med den röv du slickar imorn
32
645
328CIA
330 iAT //M -02
behrozosogh: Har sama problem, har letat länge nu och de börjar bli ont om fräscha M3:or nu, verkar finnas en på blocket som ser fräsch ut, silvrig men med smg. Vi får hoppas att det kommer ut mer m3:or till salu ju närmare våren vi kommer.

Daniel

Länk
Visa användare
110
jonais
330 Coupe -07
Polaren ska sälja sin, iofs en 3.0 men väldigt fin

Länk

Mvh Jonas
Bi
229
Biderman
BMW M2 LCI -18
BMW 520d -15
Hej!

Den här verkar bra.

Länk
Gemini__
Ohh, den sista verkar klockren. Åk och köp =)
va
38
vassmar
M3 E46 SMGII -02
Den verkade ju vara supernice!
Visa användare
1.274
1BJÖRN
X5 -07 Sportpaket samt Aerodynamikpaket
Porsche GT3
Bara att slå till =)

In God we trust, All others pay cash///
Visa användare
1.460
a_wingard73
BMW M3 3,2 Coupe -97
Den sista har en jobbarkompis till mig ägt. En kille utanför Laholm köpte den om jag inte minns fel, sen sålde han den fort till en i kalmar. Bilen va iaf i mont condition när min kollega hade den! han är Überpedant!!

pg_ice
håller med
är man ute efter en M3a just nu så är det bara dom två som jonais och biderman postade som gäller.

AW: att han är pedant syns på annonsen
en som skriver ett A4a om bilen har koll på grejorna!

köp! :)

pg_ice
ok halvt A4a då ;)
Ma
305
Markuz
M3 GT SÅLD
Är ni inte riktigt friska? Finns två kanonfina lågmilade M3 E36 på Powerbörsen! Det är ett evigt tjat att folk inte hittar fina bilar, ett tips är ju att ni letar ordentligt istället för att gnälla.

Mvh Markuz
Bi
3.797
Bianca
130iM-Sport LCI E87 2009/12

Håller med dig Markuz!!!

Hade jag varit ute efter en m3 e36 så hade jag kollat på den som gått ca 5000 mil...men lite dålig info om vilken utr den har??men eftersom den är sv-såld så är den säkert spartansk utr som de flesta sv-sålda tyvärr...

I mina ögon ett STORT -

tycker det är mest snack hit o ditt.......

En bekant till mig har en 98:a coupe som är 6-vxl,lågmilad,med skinn,klima,stora f-datorn,18" BBS,men tyvärr inte till salu..inte än iallafall..

den har gått ca 10 000 mil, och rikitgt fin.............

Bi
3.797
Bianca

Fan va illa man skriver efter ett par groggar:)ber om ursäkt......
Bi
3.797
Bianca

Men för rätt pris så är allt till salu ju..
Vet att min polares m3 är en mkt tidig import från en aukt bmw ÅF..tror den importerades nån gång 99
Ma
305
Markuz
M3 GT SÅLD
Det är ju ingen nackdel om bilen inte är välutrustad, mer lull-lull betyder mer vikt. Hade själv kunnat vara utan takluckan på min egen bil faktiskt.

Mvh Markuz
behrozosogh
tja!

den som har gått 5000 mil begär för mycket tycker jag,,det e bara o lägga på ca 40.000 till så har man en m3 e46..
och den för 155.000:- finns det rost vid tanklocket,,plus många ägare på den.
har varit inne lite på GT..ringde upp den som finns på blocket men ägaren lät riktigt oserös,,han hade imporetart GTn från italien själv och skulle regbesikta den i veckan eftersom den inte gick igenom besiktningen sist för att han hade inga kattar på bilen som han hade missat att de låg i bagaget i bilen..han lät skumm iallafall,,det enda han sa va att bilen är fräsch,det va allt..

säg till ifall ni vet nån fin m3a för rätt peng.
tack

Catch me if you can..

De tår du trampar på idag,kan ha samband med den röv du slickar imorn
Bi
3.797
Bianca

Visst då har du kanske fått en m3 E46..men en sådan hade jag inte ens velat ta med plockpinnar ..Som sagt,MAN FÅR VAD MAN BETLAR FÖR.....
Bj
4.789
BjörnB
Ferrari F430 -09
BMWSC #367
Den här lite speciella m3:an har varit till salu i omgångar, vet inte om den fortfarande finns kvar. Verkar onekligen fin. Kanske värt att kolla upp?

Länk
Med stor annolikhet finns den kvar vet vem killen är som äger den.
Riktigt fin bil.
Ma
305
Markuz
M3 GT SÅLD
behrozosogh: Lägg på 40 lax till säger du, hur långt tror du den M3 E46 har gått för dom 215 lax? Hur fräsh tror du den är? Nä, det är bara att hosta upp den pengen folk begär för sina fina bilar. Ni vill ha en perfekt bil men ni vill inte betala för dem. Skandal säger jag.

Mvh Markuz
Bi
229
Biderman
BMW M2 LCI -18
BMW 520d -15
Håller med Markuz..
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.