AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

7-Serien
6.235

Varför gör man så här med en 7-serie?

Sida 1 av 3
we
2.310
weeeman
X5 4,4 -01
Man blir ju mörkrädd ibland: Länk

Mina bilar: Länk
Visa användare
1.553
W2k
i5 xDrive40 -25

BMWCS#22725
Inte så farlig tycker jag, jag har sett betydligt värre "stylade" E38. Samtidigt är detta oundvikligt när priserna sjunker, självklart vill även folk utan smak köra bra bilar.

Wilhelm Svenselius
Hej vad var det jag missade? Såg ej vad de hade gjort med bilen.
Nille

Nille
Tycker inte heller det var så farligt, han kommenterar ju också att han skall montera vita blinkersar.
Det som skämmer hela bilen är ju dom allt för små hjulen med fel offset.
Le
1.615
Leffo
Trabant 601 -90
Det är ju "PiMP" trend nu, har Du missat det? ;)
Lite tung gangsta HipHop på stereon, neonbelysning under bilen och endast angleeyes tända
på kvällen. Då är man gatans kung. eller?

/L
we
2.310
weeeman
X5 4,4 -01
Det jag syftade på är däck & fälg

//
619
///Peter
540iAT -99 Individual
M5 3.6 -90
316i Compact -97
Race E34 Turbo 650hp/830nm
- W2k! Är folk med lite pengar, folk utan smak? ;)
Visa användare
1.553
W2k
i5 xDrive40 -25

BMWCS#22725
///Peter, naturligtvis inte generellt, men jag tycker mig sen en viss statistisk korrelation.

Å andra sidan, hur många BMW, Mercedes, Bentley osv har inte förstörts av tokrika oljesheiker och hiphopartister, för absurda mängder pengar?

Wilhelm Svenselius
Visa användare
834
don-salvatore87
G31 520d xDrive M-sport -21 Sophistogrå Brillianteffekt metallic
En Autopower medlem som äger den bilen tror jag..
Mc
22
McMcFly
325i touring -89
Ska du inte klaga på min oxå då för den e ju helt förstörd ju IDIOT!!!!
Länk

Ka
5.697
Kane
Audi A6 Allroad 55 TFSI 340hk
McMcFly: Ja, ratten och halsduken förstör hela bilen......
Mc
22
McMcFly
325i touring -89
Vad kul att det finns ngn som inte gillar ratten o AIK!! Alla kan ju inte vara perfekta som alla andra som orkar klaga........ Kom igen lite mer kritik....

we
2.310
weeeman
X5 4,4 -01
Vad är det med dig då?

we
2.310
weeeman
X5 4,4 -01
Med ditt inlägg så visar du ju vem som är idioten.. ;)

att ni bara orkar......får man inte göra vad man själv vill med sin bil eller???
borde köpa mej en billig e38 & göra kiruna-cabbe av....då har ni nåt & klaga på!...skärp er nu
Mc
22
McMcFly
325i touring -89
Håller med föregående talare!!! Punkt slut!!!

we
2.310
weeeman
X5 4,4 -01
Har faktiskt själv vart inne på det spåret själv när jag såg en E38 på annons som hade fått en älg på taket :)
Visa användare
1.553
W2k
i5 xDrive40 -25

BMWCS#22725
McMcFly och Infinity_74: Likaväl som vem som helst förstås får styla sönder sin E38 så mycket han vill, är det också fritt för vem som helst att klaga på dess utseende. Friheten går åt bägge hållen. Och att klaga är ju så mycket enklare :)

För övrigt, herr McMcFly, tycker jag inte du ska ta åt dig så mycket. Det viktigaste är ju att du själv är nöjd med din bil. Om några andra anser att den är ett exempel på en "förstörd" eller sönderstylad E38, vad spelar det dig för roll?

Wilhelm Svenselius
Vad är det för storlek på fälgarna? är det 17 el. 18 eller?

frallan
klart man får klaga,men tycker väldigt många inlägg här handlar om att surfa runt på nätet & leta efter "sönder" stylade bilar,"lik"mm.mm,bmws alltså.....klaga hur mkt ni vill,jag får mej i alla fall ett gott skratt på att orkar....forumet är bra att diskutera sin bmw & få råd samt tips,men tycker det på senare tid gått mer åt detta håll....men som sagt det är ett fritt land (någorlunda i alla fall) vi lever i så....

70
löparn
750 iL e38-95
Alpina Biturbo-92
m3 e36 3.2 limo -98
750 iL e 32-89
Personligen tycker jag det är ett mycket större "problem" med e38:or som är sunkiga, halvskabbiga i orginalskick. De ser verkligen gamla och tråkiga ut. För mig får en stor BMW gärna vara lite "fet". Tycker McMcFly:s bil sticker ut på ett trevligt sätt. Det är kul med bilar som får en att titta lite extra. Ska ta några bilder på min egen 740 och lägga ut så snart vädret tillåter. Den är "nästan" orginal.

Bästa hälsningar,

Löparn

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.