|
Sida 2 av 3
|
|
|---|---|
| Det brukar vara mellan 20 och 40 bilar, litet beroende på väder. Och tiden är från 18.00 vid Brostugan. | |
|
Sorry everybody! Läste litet slarvigt. Det är den 5 MAJ som jag avsåg med ovanst inlägg. Asken skrev om den 5 april, som även finns i en annan tråd. __ Problemet med BMW är att har man en gång börjat, kan man inte sluta! |
|
|
VillaRosa: Enligt följande länk från Bmw Cs hemsida är start datumet den 12 Maj Länk |
|
| Intresserad... bara jag vet var, när... å hur höll jag på att säga. | |
|
Vädret är riktigt fint nu vi kanske ska ta och spika en datum kanske nu på lördag och sen för dem som vill kanske åka ner till örebro på street meet??? Bara en lite fundering ;) |
|
|
Nu har jag ingen BMW, men jag kommer gärna och kikar på lite fina BMW på någon träff om man är välkommen? :-) Har nyligen träffat en tjej från Västerås så jag kommer nog vara där ganska ofta känns det som,hehehe... Mvh .............................. E55 AMG: www.photobucket.com/albums/y157/abalonee/E55AMG165.jpg |
|
|
E55 AMG Du är så välkommen så, och amg mersor är inte fy skam dem heller ;) |
|
|
Man tackar! Ska hålla utkik efter lite träffar i V-ås då med andra ord :-) Ps: Kika i den andra tråden jag skrev i ang Tisdag. Mvh .............................. E55 AMG: www.photobucket.com/albums/y157/abalonee/E55AMG165.jpg |
|
|
Cado: Street Meet vad är de för arrangemang? utställning? Lördag låter som en bra dag för mig, får se vad resten av folket tycker om det datumet. :) |
|
|
Sandiiis Det verkar vara en stor träff med utställning osv Mer info Länk |
|
| Ser inte ut som att intresset för en träff på lördag är så där jätte stort?? Hur blir vädret den dan?? Skulle vara skönt med sol iaf :) | |
|
Jag har typiskt nog jouren denna helg så är jag inte ute på jobb så kommer jag förbi en sväng o säger hej, tyvärr blir det inte BMW utan Renault Master :( Det är endast denna Lördag jag har jouren i april månad så kommande helger kan jag. |
|
|
"Finns det intresse för en liten träff i Västrerås för alla bmw älskare" Vore trevligt... Jag anmäler mitt intresse, sen får man se om det går att komma med tanke på vald tidpunkt o.s.v. |
|
|
nu äntligen sommar däck på men vädret är ju som det är men med lite tålamod så kommer värmen så håll ut det närmar sej Vad vore världen utan BMW?? |
|
|
Jag ser gärna en liten träff, alltid kul att träffa likasinnade och tjata lite BMW!! =O) |
|
| Vore fint att samlas ute på BjörnÖ och grilla lite för att sedan köra nåt varv. Finns ju fint med raksträckor också =) | |
|
jaha nu är det snart dax , förslag till plats att träffas är välkomna . öster mälarstrand är ju väldigt trevlit om vädret är fint. Vad vore världen utan BMW?? |
|
|
Jaha gott folk våren kommer nu med stårmsteg så förslag på ett datum vore ju inte fel o plats Vad vore världen utan BMW?? |
|
|
Jag kollade på vädret det ser ut att kunna vara uppehåll nu på lördag samt ca 15grader men det kanske är för snabbt inpå, annars kanske vi kunde köra någon dag nästa helg. Förslag på plats, kanske kunde vara Strömsholm så kan man ta en fika på markan eller typ rada upp oss vid Hälla utanför Brynolf bagare så kan man kolla in bilarna o sen ta en fika för de som känner för det. Kom med ideer om plats o tid |
|
|
hej jag kommer gärna på en bmw träff i v-ås 10 eller 17e maj med mötesplats på Björnön med div grilla och trevligheter skulle väl kunna funka?? Bmw följer inte utveklingen.. Bmw leder den! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.