|
Sida 1 av 3
|
|
|---|---|
| Det rullar massor med bmw här omkring så varför inte träffas lite , och hitta på nåt. Jag tycker varje fall att det skulle ju va rätt kul, Så komm med förslag om ni är intreserade . | |
|
Det verkar ju vara väldigt dåligt med en träff så vi får väl se om någon hör av sej Vad vore världen utan BMW?? |
|
| Jag är på ;) | |
|
Kanske ska vänta någon vecka...när alla fått ut sina bilar,sommardäck åkt på osv... I början på april kanske kan vara något? |
|
| Jag är också med :) | |
|
Jag är på, men om det regnar kommer jag i min rostiga 320 ;) |
|
|
jorå, om tid och datum funkar=) |
|
| Jag är också på, men man bör nog vänta en månad. | |
|
Ok kul att se lite respons , så vi väntar på lite finare väder . slutet på April kanske kan va nåt . nån som har nån ide att träffas på så komm med förslag . Vad vore världen utan BMW?? |
|
| Får man komma me en lite rostig bil så är jag intresserad :) Tanken är en 530 eller 540 E34 till våren så jag hoppas komma i den istället. Mina sommardäck är redan monterade föresten.. | |
| Kommer gärna om tiden passar. | |
|
Altså nu väntar vi på väder bara Vad vore världen utan BMW?? |
|
|
Ja, så fort det blir lite vår och värme i luften så är det väl på plats med en träff. Fast nu känns det ju nästan som vintern är på väg :( men det är väl bara för att jag la på sommrdäcken för 2 veckor sen o tyckte att det var vår :) |
|
|
Ja vinter sulorna får nog sitta kvar ett tag till , men det ser ju ändå bra ut med 18" 235/50 på fina kosei fälgar , men alpina 20" är ju finare. Vad vore världen utan BMW?? |
|
| kommer nog att titta dit om väder och vind tillåter | |
|
Jag har åkt ner till Västerås på BMW träff förut, så det kan jag nog göra igen bara jag är ledig :) The speed is always OK, but sometimes the corner can be too tight. |
|
|
Ja ha det verkar ju finnas lite intresse så vi väntar väl bara på lite väder suck Vad vore världen utan BMW?? |
|
|
Dyker garanterat upp bara dag och tid passar :) |
|
| låter som en trevlig idé! jag kommer om bilprovningen hinner godkänna min bil! =) | |
|
Varför tar Ni inte och styr kosan till Fjollträsk den 5/4? Kärsön är mötespunkten, strax innan Drottningholms slott. Mvh Asken |
|
| Blir det nå folk där då? Jag ska ner till stockholm i helgen, så mycket möjligt att man dyker upp! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.