|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
| Jag har det i M5:an. En bandpasslåda med RF 10" och där röret spelar genom skidluckan. Det är dock inte helt lätt att få till en bandpasslåda men om det lyckas är det smidigt i sedaner. | |
|
bandpasslåda ? hur ser den ut? ruLLEZ |
|
|
Länk Framsystemet är viktigt att få till så det spelar med resten av bilen!! En bra bas med bra driv & en port in i kupe´n för din del borde nog inte ställa till med några problem. En låda på ca:20 liter tar inte så stort utrymme & kan spela bra om den har rätt förutsättningar!! Jag har ju problem åt andra hållet med tanke på att jag kör kombi!! kan "lätt" bli BASDÖV & det är nog bra i längden. Mvh Asc-schnitzer |
|
|
bra jobbat med framdörrarna,, orkar dom drivas med originall förstärkaren? ruLLEZ |
|
|
Jag har bytt till ett 4 X 100 bmw soundsystem slutsteg & infinitive högtalarna är "ganska" lättdrivna, jag är helt nöjd med resultatet. Över förväntan, det finns ju inte mycket att hämta från med orginal driv & högtalare!! jag siktade inte på att spela högst, men däremot är jag kräsen vad det gälle kvalitén på ljudet!! Mvh Asc-schnitzer |
|
|
vad kostar ett sånt, e det bara byta ut eller. ruLLEZ |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.