AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
7.203

E90 3-serie "Bavariapaket" !?

Sida 2 av 2
Hi
915
Hillstreet
340i xDrive Touring M -2016
C 63 AMG -2011
Fredrick_B: Det blir en facelift till hösten ser det ut som -> Länk

//Joakim

Skjut inte upp till morgondagen det du kan skjuta ned idag.
Du behöver nog inte vänta på facelift;en så länge.. lär premiärvisas på Geneva Auto Show, som börjar på tisdag, förmodligen kommer pressbilderna redan imorgon! =)
Hi
915
Hillstreet
340i xDrive Touring M -2016
C 63 AMG -2011
Jomenasså jag tror inte de drar på nya delar mitt under ett modellår :-)
Ska bli grymt att se den helt avmaskerad, om det är snyggt blir det till att nybeställa.

//Joakim

Skjut inte upp till morgondagen det du kan skjuta ned idag.
nejnej, det tror inte jag heller! Vill man man ha faceliften, så får man nog vänta med produktion till v.37 som du säger! Men här har man ju ett ypperligt tillfälle att antingen beställa innan, eller efter så att säga - beroende på hur pass ful/snygg faceliften är ;)

Jag hoppas på invändigt godis, 3-seriens förarplats känns direkt gammal jämfört med tex. nya A4.. monokromskärmar, tssk.. lite väl 80 för min smak.. ;)
Fr
73
Fredrick_B
2009 M3 E93
Såld
Funderar nu framtida objekt.
Jag tror också att faceliften blir lite större än vanligt med tabke på A4 och C-klass har rykande modeller.

Personligen så hoppas jag att växelväljaren på automat byts till samma
elektroniska som på 5 serien, men det tror jag inte blir verklighet.

Men man får leva på hoppet, gärna nån ny färg också nånting mellan spacegrå och silver.

Vi får se...........

Mvh

/Fredrick

Fredrick
Audi A6 Avant 3,0 Tdi Quattro
ni
19
nihtila
VOLVO XC70 - byter snart
Hej!

Nu är detta väldigt gammalt redan med på tex 5-serien så FINNS Bavaria registrerat hos skattemyndigheten! Det är ju egentligen Comfort+advantage paketet som listas till 48.000 men är värderat för 5.000kr hos skatteverket.

Dock finns ju "Bavaria" bara på minsta motorn.
Gr
3.875
Grodan
Ford Mustang GT Cab -06
Det där sista faceliften såg ju förjävligt ut. Speciellt där bak med lyktorna.
Verdi
Men va fan Grodan... Det där är ju den facelift som kom till 2009 års modell i något maskerad form. :)
Gr
3.875
Grodan
Ford Mustang GT Cab -06
Jaha, såg nu att det var lite gammal tråd. Trodde att BMW skulle ha kommit med ännu ett facelift. hehe.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.