AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

BMW-träffar och sammankomster
6.606

Europa E31-träff 26-30 juni i sydsverige

Sida 1 av 3
Visa användare
144
HannesL
850iA -91
Hej!

Club E31 har förlagt årets Europaträff till Sverige! 24-30 juni äger den rum. Deltagare från Nederländerna, Belgien, Tyskland och Frankrike är anmälda.

E31 klubben i Helsingborg står som värd, men vi behöver all hjälp vi kan få.

Idén är att ha trevliga aktiviteter att köra till under veckan våra Europeiska vänner är här. Skriv i tråden om ni vill hjälpa till och om ni kommer.
Visa användare
71
M 8
850CSI-93
Fan vad roligt en riktig gentleman träff jag kommer garanterat!
fins det någon info om träffen?
Länk
Visa användare
144
HannesL
850iA -91
Jag håller på att bygga upp info om träffen. Ska träffa Janne och de andra från E31-klubben i Helsingborg för att börja spika detaljer. Dock behöver vi troligen hjälp med att boka studiebesök och rundturer, kanske att hitta hotell och sovplatser till folk och annat.

Hojta till om ni kan hjälpa till.
Visa användare
144
HannesL
850iA -91
26-30e skulle det vara.

Ska se om jag kan hitta någon moderator som kan ändra i ämnesraden för tråden.
Ra
702
Rallyfinnen
740 -94
750 -07
Hoppas bygget är klart till detta...
Visa användare
87
M-Blom
318i ///M-sport Sedan -11
525iA ///M-sport Touring -03
Får lägga på en rem med min kärra då. Skulle vara jätte kul att komma dit och få lite inspiration och tips! Det jobbiga är att vi ska få en Jr precis innan så vi får se...
Visa användare
144
HannesL
850iA -91
Ska upp till Viken och prata med grabbarna i Hbg-klubben idag om träffen i sommar.

Har förhoppningsvis mer info i kväll!
Visa användare
144
HannesL
850iA -91
Hej!

Nu har vi haft möte om träffen och dragit upp ett preliminärt schema. Det ser mycket bra ut! Jag väntar med att lägga upp detaljer här tills aktiviteterna vi planerat är bekräftade.

Janne i Hbg har pratat med ett par hotell centralt i Hbg och vi fick 15% rabatt på ett, som vi då valde. Janne ska prata med dem i veckan och när det är bekräftat, lägger jag in detaljer om hotellet. Ni bokar själva och nämner club E31 som referens, så får ni det billiga priset. Låst parkering finns i anslutning till hotellet.

För att vi ska veta för hur många personer vi ska boka aktiviteterna, meddela mig ASAP med huruvida du kommer. Jag ser att flera håller på att fixa med sina bilar och då inte vet om det kan komma eller ej. Skicka ändå ett mess till mig och berätta din situation.

/Hannes
Visa användare
144
HannesL
850iA -91
Förresten! Registrera er på www.clube31.net, den officiella siten med forum för E31or över hela världen!

Det är invitations only. Det ni behöver göra är att skicka ert Chassinummer till webmastern och be om att bli registrerade. Maila till contact@clube31.net
Ja
72
Jacques
850 iA 1991
Audi A6 1,8T 1998
Hej Hannes!

Händer det något på träff-fronten? Det är inte långt kvar...

Hälsningar

Visa användare
144
HannesL
850iA -91
Det händer massor. Folk från kontinenten och Norge har börjat boka in sig. Verkar som vi blir minst:
1 från Norge
5 från Nederländerna
5 från Frankrike
X från Schweitz

och från Sverige känner jag till minst 10 som ska dit.

Eller som Dick fårn Holland skrev häromdagen på ClubE31.org: "Hello Hannes,

We will come with a lot of cars.... "

=)
za
20
zap
850iA -91
Hej

Håller på att satta ihop min bil, men undrar vart anmäler man sig och hur får man info om tider mmmmm.

Hälsningar

Visa användare
144
HannesL
850iA -91
Hej Zap!

Du anmäler dig genom att skriva här att du kommer. Om du ska bo på hotell så är det www.hotelhelsingborg.se som gälller.

Schema kommer ut här snart.

Någon mer som kommer, som inte har anmält sig? Vi behöver veta hur många vi ska boka in på de olika aktiviteterna senast 15e maj.
Ja
72
Jacques
850 iA 1991
Audi A6 1,8T 1998
Hej Hannes,

Har tänkt komma, men arrangemanget verkar lite löst just nu. Återkom så fort du kan med programdetaljer.

Hälsningar

Visa användare
71
M 8
850CSI-93
Hej jag hade tänkt att komma !!!
skickade ett mail till www.clube31.net med att jag ville bli medlem de fick även mitt ch numer men jag har inte fått något svar det var 2 veckor sedan;(

MSH Stefan !Länk
Li
90
Lidmalm
Polestar 4 LRDM Performance -25
Jag kommer också gärna, men vil gärna veta lite mer innan man bokar hotell och sånt
za
20
zap
850iA -91
Jag kommer gärna kul..

BM
683
BMW-Båstad
BMW 502 -57
BMW 2800 CS -70
BMW 635 CSI -79
BMW 850 ia -92
BMW M3 (325)-93
BMW 530 Touring -94
BMW 745 -02
Alpina B12 5.0 #243
Har också försökt regga mig på ClubE31.org får heller ingenting tillbaka...

Diplomerad av leathermaster
Visa användare
144
HannesL
850iA -91
Jag ska höra med folket på clube31 om vad som har hänt. Jag skickade ett mail på kvällen och var registrerad nästa dag.
Ra
702
Rallyfinnen
740 -94
750 -07
Jag siktar på att vara med bara kärran är ihop och körbar..
Hotell är nog inte aktuellt, kommer nog bara över en dag.

Länk
netz
Har tänkt hänga på men det blir nog bara en dag,
börjar programmet bli klart så man planera vilken dag man ska åka ?

Netz
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.