|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
|
Det har inte bekymrat mig särskilt mycket, dock är det tacksamt om man kan kolla upp lite kvickt på vv utan att kontakta säljaren och lyssna på en massa jidder. Är jag intresserad av en bil ringer jag även om säljaren heter bmw och inte visar reg.nr. Det tråkiga är när det inte finns en enda bild alt. "det är inte min bil på bilden men nästan lika (eller blå...). Däremot när jag försökt att kolla bakåt och ringt upp tidigare ägare har dom varit ytterst motsträviga att prata om sin före detta bil, märkligt fenomen som uppstått dom senaste tre gångerna och kanske har jag bara haft otur... Last night I dreamed I ate a ten-pound marshmallow, and when I woke up the pillow was gone. |
|
|
"Gör det det för att de har något att dölja, eller av annan orsak". Av "annan orsak". Världen är så totalt full av knäppgökar som ringer, slirar, prutar, ger skambud, gaggar, geggar, svamlar, drar ut på tiden, ställer nonsensfrågor, är viktiga, skall sparka på däcken, vill inget annat än ringa och prata, ringer och "kollar", utan att ha någon idé om att köpa, ringer och börjar prata om Sin bil, leker detektiver och talar om var någon bor (vem bryr sig), kommer OANMÄLDA och spelar allan, kommer OANMÄLDA på alla möjligt förekommande tider på dygnet, planerat att sno bilen, tar reda på adress och gör inbrott, tar reda på adress och plockar delar av bilen, ringer och kollar och gör bryt ... Så här går det att rada upp saker i oändlighet. Inte den som säljer bilen som har något att "Dölja", utan sorterar bara bort en enormt stor del punschhuvuden som aldrig någonsin haft för avsikt eller möjlighet att köpa bilen ... Samma förfarande som när hästen såldes ... 300 svar (det faktiska ca 250) och endast ett par stycken var intresserade och seriösa. Visserligen inget registreringsnummer ... men telefonnummer. |
|
| Jag vill gärna se regnr så att jag kan göra en lite koll innan jag ringer. Och så är man hyfsat på läst. Jag har sålt en del bilar genom tiderna. Men aldrig träfat någon som jag skulle tro vila sno något från bilen. Men jag förstår oron. | |
| Jag skulle inte dölja regnr, däremot skulle jag förvara bilen på annan plats än min hemadress. Mycket praktiskt och ger ett seriösare intryck | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.