|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Snart vår och man spanar efter fälgar,blir dessa borbet A 17"fälgar, 255/40 bak,235/45 fram alldelesför breda för e24????? länk till annonsen Länk | |
|
De ska inte vara några problem...vad ja vet så kör de flest med max 235 fram och 265 bak(på 17-18").... men 255 bak på en 10" fälg är väl i smalaste laget...de kan du se på däcket om de sitter "konat" på fälgen! //Magnus Tolf |
|
|
ok,tack. har varit i kontakt med försäljaren,var en köpare före mig som ska bestämma sig idag,ska inte han ha fälgarna gör jag en nog investering.tror dessa rims passar 635an bra, blir nog skönt old school look! |
|
|
De blir nog bra! Glöm inte att vi ska vara på mantorp i maj...med våra 635:or =) //Magnus Tolf |
|
| skulle vara sköj det!!!! | |
| Jag har 255/40 bak på 10" fälg. Däcken som satt på bilen när jag köpte den såg inte för små ut (uniroyal rainsport II) men sen köpte jag Falken FK452 och dom ser lite väl smala ut trots samma dimensioner på pappret. | |
|
Ok,fälgarna är nog sålda. finns fler annonser med borbet A, tex 265 däck bak(fett)detta är altså möjligt att få på bak? |
|
| Ja, 265 är inga problem bak. Jag har gott om plats kvar med mina 255or. | |
|
Fick hem mina fälgar idag =) och beställt 235/40-18 och 265/35-18 //Magnus Tolf |
|
|
Tolfan vad blev det för fälgar? |
|
|
Ja de blev ett par Breyton spirit (Länk så nån gång om tre år kanske ja kan köpa däck oxå...hahaha! Gillar o blanda nytt o gammalt...dock lite skeptisk till att de kommer passa till färgen på bilen...men nästa säsong blir de ny lack=) Har du hittat några andra fälgar då? Kanske vill köpa ett par M5-fälgar =) //Magnus Tolf |
|
|
länken funkade inte!! tror ja kanske minns hur magic ser ut,jodå däck är brukar ju vara dyrare än rimsen hmm...vad är för m5 fälgar tolfan?? |
|
| nu fattade jag,dom där blir nog läckra på hajen! | |
|
Ja jag hoppas de! De är 3,8 M5 fälgarna som sitter på min bil nu. klicka på mitt namn så kan du se hur de ser ut på min! //Magnus Tolf |
|
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Breyton Spirit blir klockrent på!! Var själv inne på dessa förrut på min,men är lite sugen på Breyton Race GT eller Flame nu. Fredrik! Du ska väl ha system I fälgarna på M5:an,eller vill du hellre ha System II? Du fick väl med System I till bilen! |
|
system 1 medföljde till m5an,skulle nog bli snyggt med sys2 på den, hmmm,och sedan m5 fälgar på 635an utan m-sys monterat jösses nu blir det lite att fundera på... snyggt med 3,8 fälgarna på e24 men ja vill samtidigt ha lite oldschool stuk tolfan-har du 3.8 fälgarna till salu? |
|
|
b2600: Jodå nu har ja ingen nytta av dom så visst lägg ett seriöst bud på min powerpost! Patrik: Jag var lite tveksam till om man skulle köpt svart...bilen ska ju bli silber -09...men de här blir nog bra. Riktigt fin kvalité, Flame modellen gillar ja oxå...race gt tror ja inte att jag sett... //Magnus Tolf |
|
|
ok,ska fundera lite innan ja lägger ett bud bara nu ska jag fan gå och lägga mig gonatt!! |
|
|
lyfter länken igen,det blev borbet a till 635an, 8.5" fram 225or och 10"bak(fet kant)245or där. dom anländer till veckan,fett old school look lär det bli! |
|
| 17" är dom på | |
|
får vi se dom på mantorp? jag vill ha bbs rs nu=) hur kunde jag vara så dum att ta ace taikon racing när han hade bbs låg...dock behövde dom renoveras men ändå???? FREDDAN |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.