|
Sida 2 av 3
|
|
|---|---|
|
Passar datumet så kommer jag självklart. //Calle "M Needs No Gimmicks" |
|
|
Jag är också på om datum stämmer =) Mvh Kristoffer Bilen =) Länk |
|
|
Blir datumet bra så kommer en Za med en masjävel bakom ratten. /Pane |
|
|
KOMMER - vilket datum som helst ( Prio 1 = ställer in all annan verksamhet ) // Ballder |
|
|
Låter riktigt kul! Inte så långt hemifrån heller :) Räkna med mig såvida inte min almanacka går i baklås. /Calleman |
|
| Kommer, lägger prio på det. | |
| Japp Prio ETT är givet.... Hur många är det som är sugna på en hemsida om man går ihop och betalar? | |
|
Det är lätt prio 1 \\\Linus linusandersen@mac.com |
|
|
Kul att se att så många har ordning på prioriteterna.. Hoppas nu att vi kan få till detta på ett bra sätt..allt är inte klart ännu men alla som engagerat sig i detta jobbar på.. mer info kommer inom kort. |
|
|
Kul att se att så många har ordning på prioriteterna.. Hoppas nu att vi kan få till detta på ett bra sätt..allt är inte klart ännu men alla som engagerat sig i detta jobbar på.. mer info kommer inom kort. |
|
|
En ide skulle kanske vara att nån som kan, gör nått snyggt blad om träffen bl.a kort info, vart man anmäler sig. Som folk sen kan skriva ut och sätta upp hos sina lokala BMW handlare och verkstäder för att nå de som inte håller till på denna sida. Vad tycker ni? //Calle "M Needs No Gimmicks" |
|
|
Kolla denna "Z4C träff " i Sverige , Arvidsjaur, kan tänka mig att dom hade trevligt . Kolla även bedömningen mellan 3 serien och z4. Winner takes it all Länk |
|
|
händer det något här? Tompa_master |
|
|
Tyvärr så kommer det inte att bli nått pga alldeles för lite intresse..Men vi ska nog försöka dra ihop en helt vanlig Z:a träff i stället under sommaren.. Vi beklagar detta men hoppas att ni förstår... \\\Linus linusandersen@mac.com |
|
|
För er som fortfarande är sugna på banåka.. Snowdragon har några platser över lördagen den 5 juli då det är bankörning modell lugnare. (i samarbete med rejsa.nu) 1800:- för heldag med instruktörer och få bilar på banan.. givetvis kör vi med våra Z3 coupeer. www.snowdragon.se När ungefär blir det "glidar" träff..??? \matz |
|
|
Ja det har vi inte pratat så mycket om kom hem från en härlig skidsemester i lördags så jag har inte haft tid men det kommer väl inom en snar fram tid det bästa vore ju att ha en på Bmw spring break om det blir nån i år då kan man ju ha första. \\\Linus linusandersen@mac.com |
|
|
Visst blir det BMW Springbreak, iaf bankörningen är bokad sen länge. Vet inte hur mycket träff/utställning det blir förövrigt men visst skulle det väl funka att ha träffen i samband med/som en del av Springbreak. /// Viktor |
|
|
Jag tänkte åka upp till Mantorp på Spring break den 3:e Maj och vill kolla om det finns fler som åker samma väg så kunde det vara skoj att åka samlat. Mvh/Rolle |
|
|
jag åker upp.. Så mig kan du hämta upp i jönköping \\\Linus linusandersen@mac.com |
|
|
Vi syns där... så har jag tänkt lite och kanske vi kan ordna ngt Z special på BMWCS och SC traditonella knutstorpsträff 2-3 augusti. Vad tror du om det? \matz |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.