|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Allt känns så rätt förutom designen på 1-serien. Flåklypa |
|
| skulle vara kul att se hur en 4-dörrars sedan hade sett ut.. alltså som coupen fast med 2extra dörrar... nån som kan göra på photoshop??? | |
|
Har testat 120d nu, visserligen med automat men den motorn är fullt tillräcklig för mig.Bra klipp och rätt gott ljud för att vara diesel. Lurade på en Civic hybrid, men detta är ju sjukt kul jämfört med den. under 0,5l/mil och co på 128 skäms man ju inte för i dessa miljömedvetna tider:) En blåmetallic med chromeline och 18" , samt givetvis Terra-skinnklädda sportstolar... Ska nog ta ett snack med banken på måndag. /J Surf Or Die!!! |
|
|
Körde en chippad 120d häromveckan. Suveränt kul bil! /Lars Don't adapt to the road. Be the road. |
|
| Wille: Sant men jag vill gärna provköra innan jag slår till..! Men det lutar åt 135. | |
|
bmw_jerry: Genevesalongen pågår 6-16 mars. |
|
| bmw_jerry: jag har gjort ett försök. blev med typ mazda rx8 bakdörrar. så Ni får se vad Ni tycker. Länk | |
|
Någon som testat den elektroniska diffbromsen? Är det något att ha? Blir det bra att köra på ställ? Det blir nog så många 135or kommer att köras:) Förövrigt fin bild bag Mvh. Richard |
|
| nu har jag jobbat lite mer med bilden. inte vad det gäller dörrarna men andra förbättringar. Länk | |
| såg riktigt nice ut :D en riktig sedan hade nog blivit riktigt cool.. om du har lust så hade det varit intressant att se en m3 e30 tolkning av den nya coupen | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.