|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Nu finns en stor provkörning av BMW 135i Coupé med massor av läckra bilder på Länk Mycket nöje! //AutoPower.se | |
|
Ja, det är väl inget att säga. Ett mycket trevligt reportage, med fina bilder. I vanlig AP-anda!! Tycker att 1-seriens nos är lite för "platt" med för stora "ögon" men annars är det en fin modell. Tycker dock den verkar vara lite i dyraste laget med tanke på vad 3-seriens coupe kostar, men detta var top-of-the-line så.... Kommer nog att sälja i bra mängd, som alla nya BMW! Niklas Fransosen |
|
|
Till och med Clarkson gillar den! Länk |
|
| Äntligen! | |
| Hörde att det sitter diffbroms på dom stämmer det ? | |
![]() 239 E61 525dAT LCI -08 Schwartz II
E61 530iAT -06 Monacoblau E85 Z4 3.0i -04 Sterling-grau |
pimpen: Nej, det verkar bara vara en "mjukvaru"-funktion. Ej någon riktig LSD eller liknande. /Mattias |
|
elektronisk diff , M-paket , 6 brembo bromsar ingår i priset till 135i. Vilket det inte gör till 335i. |
|
| bra test som vanligt... är det bara jag som gillar coupen mer med chromeline?? | |
|
Jag tycker också coupén skall ha kromlisten runt sidofönstren för att framhäva coupé-linjerna. Klädseln med Terra på bilderna är sjukt snygg, finns i den 120ci diesel som står i Göteborg...Vill Ha NU!!! Skall sticka in idag och se om de har en bil för prov. 120 verkar OK, men 123 lockar mera:) /Janne Surf Or Die!!! |
|
|
Utmärkt reportage och snygga bilder. Håller dock inte med om att 3-serien skulle uppfattas som gubbig, som författaren verkar antyda. Jag gillar den i alla fall skarpt, men priset är på tok för högt. Hade valt en 123d med KCR-kit. /Lars Don't adapt to the road. Be the road. |
|
|
Får nog säga att det var ett tag sen jag tyckte BMW släppt något i min smak. 135i Coupé fick mig att ´´vilja ha´´ kom igång i mitt huvud. Faktiskt, 135:an är en riktigt skön skapelse i alla vinklar men inte brun färg i inredningen,det stinker :) . Priset är ganska högt å det blir till att vänta på ett köp tror jag. BMW e lag |
|
|
135 coupe är ju helt underbar. Snyggaste på länge:)= When batman takes a vacation he does the Gumball |
|
|
Nån här som haft tillfälle att prova både 130i & 135i ? Undrar hur prestandan känns mellan dessa, är de i helt skilda ligor eller ganska nära varann? /P |
|
| En sån ska jag ha.... nån gång :) | |
|
får tillägga att de e grymt bra repotage ni gör. Fast det är väll inte särskilt jobbigt o köra sånna fina bilar;) When batman takes a vacation he does the Gumball |
|
| är det någon här som tänkt beställa eller redan beställt en 1:a coupe?? | |
|
Jag är nära kontraktskrivning på en 1-serie coupe. Avvaktar bara Genevesalongen för att se om det kommer fler motoralternativ. |
|
|
Clubsport: Varför vänta? 135 coupé finns ju att beställa redan nu ;) Mvh, /Wille |
|
|
Jag hade väntat på en 130d, om någon sådan är på gång. /Lars Don't adapt to the road. Be the road. |
|
| när är genevesalongen?? vet någon om det går att beställa individuallack till coupen?? | |
| underbar. och vilken inredning. färgen är klockren. lätt att den kommer ersätta compacten om några år. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.