|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
|
Jag övervägde och provade Audi A4 innan jag skrev på beställningen på min 330i E90. Jag kunde egentligen bara finna två saker som talade för Audi, lägre inköpspris (den relevanta jämförelsen då var 325i vs A4 2,0 TFSI) och en något solidare känsla i inredningen (som dock inte var lika snyggt designad). I allt annat var BMW lika bra eller bättre. Jag vill ändå framhålla att Audin är en mycket bra bil och skulle nog ha levt nöjd med den om jag inte provkört BMW :-) |
|
| Audin känns tråkigt pryd som vanligt med plottrig inredning, jag förstår dessutom inte riktigt användningsområdet av mmi ratten då hälften av funktionerna och knappsystemen ändå sitter i panelen... | |
|
Jag testade en Audi A4 Avant 1.8TS 2004 i helgen. Gick rakt från min 320 till den bilen, & jag ville inte ens provköra den mer än 3 minuter...TRIST var ordet, motorljudet var direkt deprimerande, ratten smal & kladdig att hålla i, knirr & knarr, sportstolarna inte lika sköna som M-Sport stolarna...taskig finnish på vissa ytor, sladdrigt chassie. Nej...därmed bestämde jag mig för att inte byta till Audi, kommer hålla mig till BMW, visst finns det brister, men dom kan jag med glädje leva med! :-) Däremot gjorde jag "misstaget" att provsitta en Le Mans blå 120 M-Sport, ville knappt gå ur bilen....underbar! :) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.