AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
8.432

BMW M5 E60 eller Audi RS4 2006?

Sida 2 av 3
Visa användare
10.942
Programmer
F11 530dX M-sport -16
Golf GTI -18

Thorssa: Stämmer inte att M5 i USA enbart säljs med manuell. När den introducerades fanns enbart SMG. Under förra året (?) kom manuell ett alternativ.

___
//Ulf
Visa användare
1.981
Thorssa
Volvo V60 D4 AWD R-design -13
Du har så rätt, my bad.

Man ska sikta på att vara bra!
Jo
108
Jonuzi
BMW M3 2002
Kleiv:

Är den inte svår att sälja just pga förbrukningen?
Jag personligen lägger inte ner så mycket energi på en sån sak men vet att resten av landet är väldigt bränsleekonomiska....
Mo
460
Monster Femma
Ex M5 E39 Kelleners
Varför ska man tänka på att sälja bilen när man inte ens har köpt den? Köp båda istället :) Men jag skille nog välja M5a ändå utan att ens tänka på saken.
54
31
540Pata
540iA -95
Jag tycker inte att du skall oroa dig över - När du säljer den att spekulanter tvekar pga bränsle kostnader.
Om dom hör av sig så VET dom att det är en M5a och det är ju ingen svensson bil som drar som en v70, dom vet att kostnaderna är höga då det sitter en 10a på 500hk i den, så oroa dig inte över att du inte blir av med den pga soppa förbrukningen.
Angående topic så skulle jag utan tvekan välja M5an, inte då för att jag föredrar BMW i allmänhet utan för det är en Mycket grymmare och trevligare bil.
Har tidigare ägt Audi 1.8t quattro, samt en S4a Biturbo, min 540 är min första bmw. så hade jag haft dom pengarna och på jakt som du efter en bil, hade jag defenetivt tagit en M5a.
Soppa kostnader är en sak du får leva med, du vet ju vad det är för bil du köper, och köper man en sån bil så borde man ju veta att den drar en hel del.

Mvh
M5:an är given, betydligt mer linjeskön och enhetlig! Sedan tror jag precis som ovan skribent att m5:ans intressenter inte har bränsleförbrukning som första prioritering när de köper en bil i den prisklassen...
Visa användare
3.753
Sani
Volvo XC60 T6 Black Edition -26
Det enda som talar för Audin är cab och kombi-varianterna, har du användning för någon av dessa? Annars M5 pga den grymma motorn!
Jo
108
Jonuzi
BMW M3 2002
Blir nog M5, tack för alla svar.
Visa användare
1.981
Thorssa
Volvo V60 D4 AWD R-design -13
Sani: M5 finns också som kombi.

Man ska sikta på att vara bra!
Visa användare
3.753
Sani
Thorssa;

japp, vet ju detta egentligen - hjärnan tänkte "fyrhjulsdrift och cab", men fingrarna skrev något annat... :)
M5 T kom 07 tror jag och trådskaparen vill ha en 05
Jo
108
Jonuzi
BMW M3 2002
Blev en Interlagosblå 2005/05 med 4400mil på mätaren.
Med en massa lull lull. Är det standard med aktiva stolar i alla M5?
Tack annars för alla svar......
Hej
Jag hade valt RS4...
Annars finns ju alltid bilmånson.. Det e jag som e månsson.. En svart V70 med 19 tum fälgar e najs.. funderar på att sälja min M5 och köpa en V70..
Dem e ju inte så vanliga som man tror.....Förresten BOSSE.. Hur går det med bil köpet ...

LENNE
sälja M5 o köpa v70:s mår du bra?

When batman takes a vacation he does the Gumball
di
140
diou
Bmw M6 Cab 2007, Svart/svart.
Valde RS4 och är hur nöjd som helst, väghållningen är grym!
be
1.477
betan
325 E90 07
M-paket
Det är inte direkt Pest eller kolera att välja mellan,det blir rätt hur man än väljer :-)

Mpower
La
799
Lasse Kong
E-36 Touring 97
Om du ställer den frågan på denna BMW sajt så är väl svaret ganska givet eller ?

Men ställer du den på en annan för typ turbo bilar osv så skulle jag tro att den blir helt annorlunda =))

Eller har jag fel ??

Henke
M som i Motor
Visa användare
3.753
Sani
Lasse Kong;

ja - för att Audin inte har turbo :)
oF
325
oFFkeFF
M3 SMGII E46 -03
Vilken årsmodell försvann turbon från rs4'an?
Jo
108
Jonuzi
BMW M3 2002
2001-2002
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.