|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
| bara en sak... hur F-N kan man köra omkring i en turkos M3:a???!! skulle inte byta den mot en opel kadett... | |
|
Smaken e som röven......klöven!!!!!!!! =) M-POWER!!!!!!!!! |
|
M-3 |
Hej.... Visst M3-Mackan är jag från Linköping,du oxå eller??:) Och vad det beträffar färgen på en bil är antagligen upp till brukaren eller ägaren,,(tycker iallafall jag).... Jag köpte den antagligen för att jag inte ville ha något annat då.. |
M3-Mackan |
"M3" Tror jag snackade med dig förra våren/sommaren om det var du som skulle sälja den då? -Mackan- |
M-3 |
Hej M3-Mackan.... Jo jag hade bilen då,men jag kommer inte riktigt ihåg om vi pratade då,för det vart först iår jag blev TVINAGD att sälja MIN ödonsten för att tanten blev ju gravid... Försälningsförsöken innan var mest på kul,men som vanligt när våren närmade sig så gick det inte:):)Får ju åka j-.........la audi kombi nu:) Fy för gravida tjejer... Ha det |
|
M- Det finns ju BMW Touring. Synd att plåga sig själv varje dag. /Bimmerman Länk |
|
|
3 Glömde jag /Bimmerman Länk |
|
M3-Mackan |
"M3" Damer i all ära...men gravid Usch då ;) Kommer i alla fall ihåg att jag ringt på den förra våren. Fick du ut vad du hade tänkt dig för den? Audi...ojojoj :) -Mackan- |
|
Tja! Har läst lite i denna tråd och funderar över en sak... Undrar verkligen hur många det är som bara skapar en användare och går in på forumet för att skriva skit???? :-/ Många användare med typ 2st inlägg går in å försvarar andra personer fast de alla har samma IP-Adress o.s.v. Nääää.... Lite måtta för det vara. Hur blir vi av med de som är oseriösa??? Tack för mig! Mvh Tobias |
|
M-3 |
Hej...M3-Mackan.....hmmmmm man ljuger väl ganska mycket om jag säger att jag var nöjd med priset,och vad jag ville ha för den,med tanke på vad som är iordningjort och timmar ned lagt under 4 år...... Men vad fan jag hade grymt skoj med "min" ögonsten....... Ha det bra alla trevliga här iallafall.... |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.