|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
gabbe |
nu är den till salu igen!!!! undrar varför den säljs? man kan ju nästan tro att det är något allvarligt fel på den: är det någon som vet något om bilen? |
|
Var det den som var till salu hos ATLAS BLUFF OCH BÅG AB ? M-POWER!!!!!!!!! |
|
|
"Gabbe" Var såg du annonsen på den?? M-POWER!!!!!!!!! |
|
|
Nu ser jag!!! glöm sista inlägget!! =) M-POWER!!!!!!!!! |
|
M3-Mackan |
Den har vart på Atlas jaa... -Mackan- |
gabbe |
ja det är den bilen. tycker inte ni det är en skum bil? det är ju den bilen som är såld på atlas skumma bilar ab! |
alex chonca |
detta e fel den bilen e inte till salu ,,det e några polare som skämtar me mig,,,hahaha jätte kul det har ringt folk hela tiden sen igår ...låt bli jag har inte den bilen |
|
Efter att själv ha i söndags eftermiddag ringt i egenskap av letandes efter något kul så fick jag detta besked av den som svarade. Bilen hade ägts i 2 månader och skulle säljas pga studier. Herren som svarade gav ett korrekt och bra intryck så inget fel om detta. Bilen befanns inte med några större fel eller brister. Dock tror jag inte utsmyckningen faller mig i smaken då jag föredrar orginalutföranden. Skulle då rekommendera att annonsen togs bort om den inte skall säljas. Mvh Asken |
|
|
Vem fan är Alex Chonca? Lustigt när folk med bara 2 inlägg lägger sig i debatter... |
|
|
"Kevin" Mailade mig idag. Han skulle stämma mig för förtal... =) =) Så mycket negativt som man har hört här om Atlas bil måste grunda sig i nåt eller. Jag vet med säkerhet flera saker!! M-POWER!!!!!!!!! |
|
M3-Mackan |
Har Kevin ngt med Atlas bil att göra? -Mackan- |
|
Han har åtminstone en otroligt mogen E-postadress! Mvh |
|
|
Det var alex chonca jag syftade på! Mvh |
|
| Hehehe roligt.. | |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Captur Intens II-19 |
Anders W: det är flera än du som "drabbats" spara mejlet. dock inte jag, däremot av obefogade fula uttryck i forumet av en annan i den kretsen. MVH Hasso |
|
Hasso: Var inte schnitzerpedalerna tillräckligt bra? Eller varför ska du byta igen? mvh Berg "Rekordbrännare dömd till två år i Eslöv" /läst i SDS |
|
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Captur Intens II-19 |
Fick dom aldrig, tröttnade efter 6 veckor och avbeställde. men se då kom dom, igår, till gummihandlaren.Skickas tillbaka . Med då hade redan M-style"SMS"at över M-trampet istället och de var jättefina så nu återstår bara montering i helgen. Om det var ACSchnitzer eller oclbrorssons som det hakade upp sig vet jag ej men enl.gummihandlaren så är det en del dålig ordning hos brorssons. Halv priset mot ASC på M-trampet också :)) MVH Hasso |
|
Blir nog skitsnyggt, även om jag inte vet hur de ser ut. =) mvh Berg "Rekordbrännare dömd till två år i Eslöv" /läst i SDS |
|
Länk Så ser dom ut.Kolla under Länk MVH Hasso |
M-3 |
Hej.... Den turkosa M-3an var min gamla bil i 4a år(sålde den till ATLAS BIL)och det var inget fel på bilen,men som sagt för den som vill ha en HELT original bör kanske tänka om:):) |
M3-Mackan |
"M-3" Är du från Linköping eller? -Mackan- |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.